FC Utrecht businessmagazine, juli 2020

22 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 Introductie The Valley Gijsbers: ‘The Valley is een creatief digitaal bureau met een Total Brand visie. Wij bouwen dus niet alleen websites, wij bouwen merken. Dat betekent dat we altijd naar het totale plaatje kijken. Dit bestaat wat ons betreft uit een stuk Exposure; hoe treed je als merk naar buiten. En uit een stuk Experience; hoe ervaart een supporter het merk bij een aankoop in de webshop of zelfs een bezoek aan het stadion. Dat moet in balans zijn. Sterker nog, dat moet elkaar versterken. Het is de optelsom van alle interacties die de kracht van het merk FC Utrecht bepaalt. Als je kijkt naar online, dan is voor FC Utrecht de nieuwe website het baken. En met die website moet je verschillende doelgroepen bedienen: de supporters, de Business Club en de maatschappelijke kant. Voor ons is het heel belangrijk dat wij de feeling met de club en de mensen eromheen hebben. Deze mensen zijn elke dag met die doelgroepen bezig en weten heel goed wat er leeft. Samen met hen proberen wij een omgeving te creëren waar iedere doelgroep op haar manier wat aan heeft.’ Meijer: ‘Bij FC Utrecht is er een team dat elke dag met veel passie er alles aan doet om met de club stappen vooruit te zetten. Voor ons is het heel belangrijk om de organisatie te FC UTRECHT EN THE VALLEY OPENEN GEZAMENLIJK DE SCORE Aan tafel zitten Roel Gijsbers, binnen The Valley verantwoordelijk voor het account FC Utrecht, Auke Meijer één van de drie eigenaren van The Valley en Tom Beekhuis, Online Marketeer bij FC Utrecht. The Valley is samen met FC Utrecht verantwoordelijk voor de look & feel van de website van FC Utrecht. Tekst: Vrougje Fikke / Fotografie: Frank Zilver Roel Gijsbers en Auke Meijer voelen zich kind aan huis bij de Club. De Business Club is laagdrempelig en men weet elkaar snel en goed te vinden. MERKEN BOUWEN

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=