FC Utrecht Businessmagazine | januari 2020

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 35 MOGELIJKHEDEN SPORTSPONSORING vaak wel gemakkelijker en goedkoper. Belangrijk is dat je weet dat er relatief simpele oplossingen zijn om de telefoongesprekken, op de momenten dat jij niet beschikbaar bent, naar een ander onderdeel van jouw bedrijf te laten leiden, zodat het telefoontje keurig opgenomen wordt. Veel bezoekers denken te veel in 06-nummers en hebben het gevoel dat ze overal en altijd bereikbaar zijn, maar dat is helemaal niet zo. Hoe vaak komen telefoongesprekken niet in de voicemail terecht? En word je dan teruggebeld? Ondernemers realiseren zich dit te weinig. Ja, je bent zelf misschien wel altijd bereikbaar, maar hoe zit dat voor jou als organisatie? Voor de bereikbaarheid van organisaties hebben wij heel simpele oplossingen. Ik wil met de bezoekers alleen maar kijken naar de meest optimale oplossing. De techniek maakt het voor veel mensen complex. Het gaat om de bereikbaarheid van je bedrijf, dat is het uitgangspunt. Techniek komt daarna. En dat hoeft echt helemaal niet veel tijd te kosten of moeilijk, ingewikkeld en duur te zijn. Ik doe een oproep aan alle ondernemers in de Business Club van FC Utrecht: Maak een afspraak met mij, het kost je maar 2 uurtjes en laat je eens op een gezonde manier voorlichten, zonder enige verplichting. Kom naar de Connected Lounge, neem gerust wat andere ondernemers mee. Dat vind ik heel prettig en dan kijken we samen naar een passende oplossing voor het bedrijf. Wat ik verwacht? Geef mij die informatie die ik nodig heb om het juiste verhaal te doen.’ Onderscheidend ‘Met de inspiratiesessies kunnen wij ons als T-Mobile Ondernemen onderscheiden van andere partijen. Er zijn behoorlijk wat aanbieders in het land en die bieden allemaal dezelfde diensten aan. Wij bieden in de Connected Lounge net dat beetje extra aan en we voegen iets toe. Wij delen onze expertise en stellen de bezoekers in staat hun werk beter te doen en de onderneming te runnen, op de manier zoals hij dat wil, zonder zich druk te maken over de ingewikkelde techniek. Wij hebben de kennis en kunde in huis om ze verder te helpen. Ondernemers die bij ons in de lounge geweest zijn, zijn verrast over de toegevoegde waarde van hetgeen wij ze in korte tijd vertellen. Ze zeggen: “Tijd is geld, maar een bezoek aan de Connected Lounge is die investering meer dan waard!’’ Inloopsessie voor de klein zakelijke markt ‘Een keer in de maand hebben wij een inloopsessie voor ondernemers van kleine bedrijven. We nodigen dan 10 mkb-ondernemers uit en onder het genot van een hapje en drankje informeren we ze over de mogelijkheden. Deze sessies zijn laagdrempelig en hebben geen enkele verplichting. We starten altijd met een informatieronde en daarna volgt het praktische deel. Onze inloopsessies zijn interactief. Dat zie je aan de ondernemers die deze sessies bijwonen; ze gaan onderling netwerken. Er worden bruggetjes geslagen en vaak komt daar dan business uit voort. Wij zijn daar letterlijk de verbindende factor. Uiteindelijk zijn we nog steeds een connectiviteitspartner. Dus, wat houdt je tegen? Meld je nu aan via: t-mobile.nl/zakelijk/connectedlounge .’

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=