FC Utrecht Businessmagazine | januari 2020

Met de inspiratiesessies in de Connected Lounge kan T-Mobile Ondernemen zich onderscheiden van andere partijen. aan het flexibele werken, waar en wanneer je dat maar wilt? Ik laat zien dat het helemaal niet moeilijk is om mensen thuis te laten werken. Het gaat om het functionele aspect, niet om het financiële. Dat je in de kostensfeer vaak positief verrast wordt, is niet de insteek van het verhaal.’ ‘Ik probeer in ieder geval de bezoekers niet te vermoeien met de technologie. Die technologie is een gegeven. Ik doe dit werk al dertig jaar. Dertig jaar geleden had ik andere technologieën dan nu tot mijn beschikking, maar de vragen van de klanten zijn nog steeds hetzelfde’, aldus Jurgen. ‘De moderne technologie maakt het ‘Op basis van die gegevens en de verkregen informatie over het bedrijf stem ik mijn presentatie af en neem ik ze mee in het verhaal’, vervolgt Jurgen. ‘Vanuit mijn ervaring doseer en stem ik de informatie zo veel mogelijk af op de bezoeker, zodat ze zich herkennen in hetgeen ik ze vertel. In onze Connected Lounge kan ik veel laten zien. Ik kies voor ieder bedrijf de onderwerpen die op hun situatie van toepassing zijn. De sessie is eigenlijk een bevestiging van wat ik samen met de klant bedacht heb. Dit wil niet zeggen dat het altijd anders moet, dat is niet ons uitgangspunt. We doen hier een bereikbaarheidscheck en kijken of een bedrijf nog kan voldoen aan de huidige maatstaven. Kun je voldoen op een simpele en vaak goedkope manier hun bereikbaarheid kunnen verbeteren. Bedrijven hebben het idee bij connectiviteit dat het ingewikkeld en duur is en veel aanpassingen vraagt. Dat is vaak de reden dat ze hun telefoonsysteem laten voor wat het is. Het werkt, waarom veranderen? In de demo’s neem ik ze mee in de praktijk en laat ik zien wat mogelijk is. Ik spreek liever niet over demo’s, maar eerder over een inspiratiesessie. Ik ga namelijk met de klanten in gesprek en stel hen dan de volgende vragen: - Hoe denk je dat je bereikbaar bent? - Hoe zou je eigenlijk willen dat je bereikbaar bent voor je klanten? - Welke oplossingen kunnen wij je aanbieden om hierop in te spelen?’

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=