FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT VANUIT HET HART 9 BUSINESS CLUB LEDEN MAKEN EEN BERG SPORT MEDEMOGELIJK Elke vrijdagmiddag wordt op RTV Utrecht het programma ‘Een Berg Sport’ uitgezonden. In deze uitzending van twintig minuten bespreken presentator René van den Berg, analist Gert Kruys en een gast de actuele situatie rondom FC Utrecht. Huisdichter Korneel Evers brengt passievol zijn ode ten gehore over een relevant onderwerp bij de club. Sinds de winterstop wordt het programma mede mogelijk gemaakt door vier leden van FC Utrecht Business, te weten: Driessen Food, TRÔNE Seating, Only for Men en BHG (Brothers Horeca Groep). FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 NIEUWS GESLAAGDE TELE2 VOETBALCLINIC BIJ FC UTRECHT 40 kinderen van relaties van Tele2 Nederland genoten woensdag 17 april van een voetbalclinic bij FC Utrecht. Gert Kruys ontving de kinderen in het spelershome en elk kind kreeg namens Tele2 een FC Utrecht-shirt. Met de spelersbus van de FC werd vervolgens koers gezet naar Sportcomplex Zoudenbalch. Hier verzorgde Rick Kruys (assistent-trainer FC Utrecht) en de spelers Riechedly Bazoer, Nick Venema en Sean Klaiber een voetbalclinic waar door iedereen fanatiek aan werd deelgenomen. Na afloop was er uiteraard tijd voor het nemen van foto’s en het verzamelen van handtekeningen, waarna iedereen tevreden naar huis ging. TORENHOOG BEREIK VOOR SHIRTSPON- SORS FC UTRECHT In de maand december 2018 behoorde FC Utrecht tot de 3 meeste waardevolle teams van de Eredivisie CV, gekeken naar kijkcijfers en totale zichtbaarheid. Onze shirtsponsoren Zorg van de Zaak, HiKOKI en Tele2 scoorden ook prachtige cijfers. In de top-10 van meest zichtbare clubsponsoren stond Zorg van de Zaak op 3, HiKOKI op 7 en Tele2 op 10. In de top-10 van meest waardevolle clubsponsoren – deze score draait om de waarde van de zichtbaarheid – scoorden onze drie shirtsponsoren nog hoger: Zorg van de Zaak op 2, HiKOKI op 4 en Tele2 op 6. VOETBALPOULE IN ’TWED &WAARD LOUNGEWORDT RENEWD-POOL Business Club Lid Renewd stelt vanaf dit kalenderjaar bij iedere thuiswedstrijd van FC Utrecht een refurbished iPad ter beschik- king als prijs in de voetbalpool in de ’t Wed & Waard Lounge. Alle deelnemers die de juiste rust- en eindstand van de wedstrijd invul- len maken kans op de refurbished iPad. FC UTRECHT IS DRIE JARIG PARTNER- SHIP AANGEGAANMET NIKE FC Utrecht is met het grootste sportmerk ter wereld een driejarig partnership overeengekomen en gaat met ingang van het seizoen 2019/2020 spelen in kleding van Nike. Samen met het iconische Amerikaanse sportmerk heeft de club onder meer een nieuwe wedstrijdkledinglijn ontwikkeld. De kenmerkende diagonaal op het thuisshirt van de Domstedelingen vormt daarbij uiteraard het uitgangspunt. Daarnaast komt er een unieke en complete FC Utrecht-lijn van Nike beschikbaar, bestaande uit trainingskleding en verschillende casual outfits.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=