FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 7 NIEUWS FC UTRECHT BUSINESS NIEUWS NIEUWE BUSINESS CLUB LEDEN EN VERLENGDE CONTRACTEN Het kan u niet ontgaan zijn: op LinkedIn en op het Twitterkanaal van FC Utrecht Business zijn de afgelopen weken al vele berichten voorbij gekomen van bedrijven die toetreden tot de Business Club en bedrijven die hun lidmaatschap verlengen. De FC Utrecht Business Club blijft doorgroeien en wij zijn trots op alle bedrijven die geloven in de kracht van ons zakelijk netwerk. Op naar een succesvol seizoen! HIKOKI GAAT VERDER ALS LID VAN FC UTRECHT BUSINESS De naam HiKOKI verdwijnt van de rugzijde van de shirts van FC Utrecht. Na een succesvolle periode als shirtsponsor van de FC uit de Domstad gaat het Japanse bedrijf, met een hoofdkantoor in Nieuwegein, verder als Business Club lid van de Domstedelingen. HiKOKI blijft skyboxhouder in Stadion Galgenwaard, nadat het als shirtsponsor de beoogde vergroting van naamsbekendheid realiseerde. HANDEN UIT DE MOUWEN VOOR UTRECHTSE DAKLOZEN ÉN EEN RODE BUNNIKSIDE Vanaf het nieuwe seizoen pronkt de Bunnikside in Stadion Galgenwaard rood. De uitvoering? Daarvoor hebben FC Utrecht, supporters van de club, Stadsteam Herstel en last but not least FC Utrecht’s bouwpartner HORN- BACH de handen ineengeslagen. Daarvoor benodigd: duizend liter verf. Die is ter beschikking gesteld door HORNBACH. “Dat doen we niet zomaar. In ruil daarvoor willen we samen met FC Utrecht en haar achterban iets te- ruggeven aan de stad. Per geschonken liter verf zochten we een donateur; á 5 euro per liter.”, aldus Maarten Post, Marketingmanager HORNBACH. In samenspraak met een vertegenwoordiging van FC Utrecht-suppor- ters is besloten om van de opbrengsten sheltersuits aan te schaffen voor Utrechtse daklozen. De donatiecampagne liep als een speer. Na een week was het streefbedrag van 5000 euro al opgehaald. Dat staat gelijk aan 17 sheltersuits ofwel water- en winddichte jassen.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=