FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 62 IN GESPREKMET OFFICIAL PARTNERT-MOBILE voetbalclubs de achterkant van het shirt afgestaan aan goede doelen om hen wat meer publiciteit te geven. Ook de zakelijke supporter kreeg door de gezamenlijk actie met FC Utrechts grootaandeelhouder Frans van Seumeren ‘Eindbaas voor een dag’, de mogelijkheid om voor één dag de touwtjes van Van Seumeren over te nemen. Het doel van deze actie was om de kleine hardwerkende ondernemer met ambities één dag in de schijnwerpers te zetten door te blinken op het shirt van FC Utrecht, de boarding rond het veld en het gebruik van de skybox van Tele2. Nu is het aan T-Mobile om gestalte te geven aan dit partnerschap. En dat doen we al, want in de zomer draait onze demoruimte gewoon op volle toeren. Dagelijks ontvangen we er klanten, businesspartners en zakelijke relaties om ze de voordelen van onze vast- mobiele telefonieoplossingen te tonen.” Samen Europa in “Maar ook op sportief vlak staan we deze zomer niet stil. Net als in 2017 kwalificeerde FC Utrecht zich onlangs voor het Europese voetbal. Een prachtige prestatie! Eind juli moet FC Utrecht alweer vol aan de bak. Onze prioriteit ligt nu bij het rebranden van de uitingen in het stadion. Daar gaan we hard mee aan de slag, zodat we op tijd klaar zijn voor het nieuwe seizoen, dat eind juli al begint met de tweede ronde voor het Europa League-toernooi. Ik kijk er naar uit om kennis te maken met de supporters en de leden van de Business Club om gezamenlijk sportieve en zakelijke successen te vieren”, zo geeft Toet aan. Gezamenlijke ‘T ’ “De samensmelting van de beide ondernemingen is uniek te noemen en voelt goed aan”, geven Paulusma en Toet aan. “Misschien komt dat ook wel omdat we allebei de ‘T’ in onze naam hebben. Door ons partnerschap met FC Utrecht krijgen we de mogelijkheid te werken aan de merkbekendheid van ‘T-Mobile Ondernemen’. Overal in het stadion zal onze magenta ‘T met puntjes’ te zien, behalve op de shirts, daar wordt ons logo zwart voor een beter contrast. Tevens is het voor ons een uitgelezen kans met Tele2 en T-Mobile klanten in gesprek te gaan. Zij kunnen opnieuw kennismaken met het samengestelde bedrijf van T-Mobile en Tele2 en ons portfolio, dat nu groter en breder is. Wij nodigen de Business Club leden van FC Utrecht uit om in onze vernieuwde ‘Connected Lounge’ ons aanbod aan vaste en mobiele verbindingen en IT-oplossingen te komen bekijken. Iedereen is welkom en samen kunnen we kijken wat onze nieuwe organisatie voor geïnteresseerden kan betekenen, nu en in de toekomst.” Met ingang van seizoen 2019/2020 schittert de ’T met 4 puntjes’ op de achterkant van het FC Utrecht-shirt

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=