FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT VANUIT HET HART 5 VOORWOORD In de voetballerij is de periode tussen het vorige en het volgende seizoen er één van terugblikken en vooruitkijken. Nagenieten: het mag. We hebben immers een zeer succesvol seizoen 2018/2019 achter de rug, in meerdere opzichten. Het team plaatste zich via de play-offs voor Europees voetbal, terwijl de sfeervolle Business Club een mooie groei liet zien en ook steeds meer supporters de weg naar Stadion Galgenwaard elke twee weken wisten te vinden. Dat geeft energie voor het nieuwe seizoen! Het afgelopen jaar bewijst maar weer dat in het voetbal mooie dingen mogelijk zijn als je in de juiste flow terecht komt. In een jaar met een trainerswissel, veel nieuwe spelers, wisselingen in RvC, directie en organisatie kwam naar voren dat we op een missie waren om te eindigen met Europees voetbal. Met alle geledingen hebben we deze missie uitgestraald en mede dankzij de massale aanwezigheid in Arnhem van familie, vrienden, partners van spelers en staf, medewerkers FC Utrecht, supporters en sponsoren is het gelukt dat doel te bereiken. Ook in het seizoen 2019/2020 gaan we weer op een missie. Allereerst met een Europees avontuur, waarbij we de ambitie hebben om de groepsfase van de Europa League te bereiken, maar ook weer in de Eredivisie. Daar is het doel om onder leiding van de nieuwe trainer/coach John van den Brom zo hoog mogelijk op de ranglijst te komen. Zakelijk gezien heeft FC Utrecht een geweldige ontwikkeling doorgemaakt afgelopen jaar en veel nieuwe sponsoren mogen verwelkomen, waaronder enkele oude bekenden. Ik wil dan ook zeker onze dank uitspreken voor jullie aanwezigheid en support afgelopen seizoen. Ook een compliment naar het commerciële team dat iedere wedstrijd en elk event weer klaar staat om aan alle wensen te voldoen. Dank ook aan Martijn Standaart die na een aantal seizoenen afscheid heeft genomen van FC Utrecht. In het nieuwe seizoen staat HiKOKI niet meer op ons shirt, maar gelukkig blijft het Japanse bedrijf wel aan FC Utrecht verbonden met een skybox. Na 9 jaar partnerschap met Hummel zijn onze shirts komend seizoen van Nike. De andere partijen op het shirt zijn hoofdsponsor Zorg van de Zaak, op de rug prijkt het logo van T-Mobile op de plek van Tele2, op de mouw DASSY en ten slotte op de broek Ready to Eat. Henri & Herman/Arval en Amstel blijven tevens Official Partners in 2019/2020. In mijn eerdere voorwoord sprak ik de hoop uit dat iedereen zich een beetje ambassadeur van FC Utrecht Business zou gaan voelen. Ik merk dat dit gevoel aan het groeien is. Samen gaan we verder aan de slag om de Business Club van FC Utrecht het hart te laten zijn van ondernemend Utrecht. Het belooft een enerverend seizoen te worden. We kijken ernaar uit het hele bedrijfsleven uit de regio Utrecht te verwelkomen in Stadion Galgenwaard! Met sportieve groet, Joost Broerse Commercieel directeur FC Utrecht SAMEN GAANWE WEER OP EEN MISSIE FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=