FC Utrecht businessmagazine, juli 2019
FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 45 BUSINESS EVENTDASSY IN STADION GALGENWAARD van de ruimtes van het stadion. Via FC Utrecht werd ik in contact gebracht met Pieter Canniere van DASSY. Tijdens het eerste gesprek met hem werd duidelijk dat zij op zoek waren naar iets unieks; een spraakmakend event dat een onvergetelijke indruk maakt op alle zintuigen, maar natuurlijk met het centrale thema: het presenteren van de kleding. Om nog beter kennis te maken met ons product en service heb ik een proef-eetsessie ingelast. Al snel bleek dat we op één lijn zaten. Het resultaat: een walking dinner bestaande uit vijf gangen: heerlijke gerechtjes op kleine bordjes en in eigentijdse glaasjes gepresenteerd. Het blijft altijd een feest om invulling te geven aan events en feesten, maar ook aan vergaderingen van 4 tot 400 personen. Samen met FC Utrecht zorgen wij ervoor dat de opdrachtgevers van onze goede kwaliteit en service kunnen genieten. Om die reden werken wij bij onze events ook vaak samen met AVEX, onze vaste partner in audiovisuele middelen. Bij een modeshow als deze van DASSY draait het om licht, beeld en geluid. Samen met DASSY werd een spetterend licht- en geluidsplan opgesteld. Ik kan wel zeggen dat eigenlijk alles tot in detail goed uitgevoerd is, zowel door mijn collega’s als door de andere partners. Bij Galgenwaard Events is wat dat betreft alles mogelijk. We leveren maatwerk, we zijn flexibel en werken niet met een standaard assortiment. Ik vind het belangrijk om exact invulling te geven aan de wensen van de klant en een event naar een net iets hoger niveau te tillen. Je probeert altijd te verrassen! Niets is daarbij te gek. Dit event was er één van: een event met een gouden randje!’ Het DASSY-team backstage
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=