FC Utrecht businessmagazine, juli 2019
FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 43 BUSINESS EVENTDASSY IN STADION GALGENWAARD trekken we de link met sport door. We toverden de catwalk om tot een grasmat waarop de FC Utrecht-spelers Simon Makienok, Emil Bergström en Cyriel Dessers in een D-FLEX-outfit enkele gave voetbalmoves lieten zien. Daarnaast toonden twee breakdancers de flexibiliteit en het comfort van de nieuwe collectie. De D-FLEX- werkkleding doorstaat ook de ultieme flexibiliteitsproef: een slangenmens slaagt er moeiteloos in om zich met de kleding in extreme posities te bewegen.’ D-FLEX-lancering valt in de smaak! ‘Met onze D-FLEX-collectie brengen we vernieuwing aan in ons gamma. Als A-merk wordt dat van ons verwacht. We moeten inspelen op de nieuwe trends en de vragen vanuit het werkveld. Natuurlijk is ons bestaande gamma ook heel belangrijk, zeker voor de continuïteit. Dat breiden we dan ook voortdurend uit. Op het event in Utrecht stelden we zo ook de nieuwigheden uit onze hoge zichtbaarheidscollectie en de nieuwe stretch multizakkenjeans met kniezakken voor,’ vertelt Vanneste. Het lanceringsevent én de nieuwe D-FLEX-collectie kan alvast rekenen op positieve reacties van de aanwezigen op het event. ‘Wat een gezellige, goed verzorgde en flexibele presentatie. We hebben zin om met de nieuwe collectie te gaan werken!’, vertelt Nick Hagen van Bedrijfskleding Handelshuis enthousiast. ‘De lancering van D-FLEX heeft onze verwachtingen overtroffen’, bevestigen ook Afienke Bultena en Henriëtte Bolhuis van Bijsterveld Bedrijfskleding Loppersum. ‘Tijdens de show toonde eerst een zeer atletische dame de superelasticiteit van de D-FLEX-kleding aan. Ze wist zich zo ongeveer dubbel te vouwen zonder hinder van de kleding te ondervinden. Daarna showden ook enkele stoere mannen de nieuwe collectie. Ze lieten de vele mogelijkheden qua bewegingsvrijheid, comfort en de vele details van deze bijzonder mooie nieuwe lijn zien. DASSY kan trots zijn op deze prachtige aanvulling op haar collectie en wij zijn er trots op dat we binnenkort met de verkoop van start kunnen gaan’, besluiten ze. Flexibele samenwerking met Galgenwaard Events ‘De samenwerking met Maison van den Boer is gelinkt aan de locatie. Zij zijn een goede partner om mee samen te werken. We hebben een oefendag ingelast en kregen toen onmiddellijk een zeer professionele indruk. Het is altijd aangenaam om met een partner samen te werken die met jou meedenkt, je helpt en initiatief neemt. Bij zo’n event is het eten ook belangrijk. Het walking dinner, verzorgd door Maison van den Boer, is gewoon fantastisch. Daarnaast wilden we een dynamische lancering. Daar hoorde de presentatie door dansers en FC Utrecht-spelers bij, maar ook heel wat randanimatie. Zo kon je op de foto met de spelers en kon je in een sportief VR-game proberen de high score van de FC Utrecht-spelers te verbeteren. Verder kregen de gasten aan het eind van de avond een goodiebag met onder andere de nieuwe catalogus en een flesje Brugse Zot’, zo geeft Vanneste aan. Charlotte van Rooijen van Galgenwaard Events bevestigt het bovenstaande. ‘Door het partnership van DASSY met FC Utrecht kunnen zij gebruikmaken Model in D-FLEX collectie
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=