FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

gasten opgebouwd heb. Daarnaast organiseren we voor onze VIP-gasten diverse events waarmee we hun band met Holland Casino verder kunnen versterken.’ Van Olphen is verantwoordelijk voor de Marketing en Sales-activiteiten en is hiermee het commerciële gezicht van Holland Casino Utrecht. ‘Ik ben constant op zoek naar kansen in de markt. Onze groepsarrangementen zijn hier een goed voorbeeld van. Holland Casino laat bedrijven op een laagdrempelige manier kennismaken met het casino. Er wordt dan een speluitleg gegeven en een minitoernooi gespeeld. Daarnaast kunnen de gasten genieten van een borrelgarnituur of een heerlijk driegangendiner. Ieder groepsarrangement is een complete middag of avond uit. Verder organiseren we met grote regelmaat diverse acties en events waarbij onze gasten kunnen genieten van live entertainment en kans maken op mooie (geld)prijzen. De volledige agenda is te vinden op hollandcasino.nl .’ Samenwerking met FC Utrecht Van der Linden: ‘Als Guest Relations Manager ben je voor de VIP-gasten op zoek naar evenementen, zowel binnen als buiten het casino. Toen ik vier jaar geleden in deze functie stapte, ben ik direct op zoek gegaan naar externe partijen waarmee ik samen kon werken. Ik was dan ook heel erg verbaasd dat er nog geen relatie was met FC Utrecht, want Holland Casino en FC Utrecht zijn toch allebei unieke bedrijven binnen de regio Utrecht. Ik ging op zoek naar locaties die mijn gasten een spannende VIP-beleving konden bieden. Je komt dan al snel uit bij voetbal, omdat er heel veel gasten fan zijn van voetbal. Als Holland Casino adverteerden we wel in Forza, het supportersmagazine van FC Utrecht, maar écht contact was er niet. Het eerste contact met FC Utrecht werd destijds toch gelegd. Dit contact is gegroeid tot een mooie relatie wat geresulteerd heeft in onder andere de nieuwe rustactiviteit: ‘Holland Casino Latje Trap’. In het komende seizoen willen we onze samenwerking met FC Utrecht nog meer uit gaan bouwen.’ Holland Casino Latje Trap Van Olphen: ‘Holland Casino Latje Trap is een rustevent dat georganiseerd wordt door FC Utrecht en gesponsord wordt door Holland Casino Utrecht. Per wedstrijd kunnen vier FC Utrecht Seizoenkaarthouders zich via de clubnieuwsbrief inschrijven voor deze activiteit. In de rust wordt op het veld een doek in de vorm van een roulettecilinder gelegd. De kandidaten mogen twee pogingen wagen om op de lat te schieten. We beginnen met een bedrag van 500 euro. Wordt de lat niet geraakt? Dan wordt het bedrag iedere wedstrijd met 250 euro verhoogd. Als de lat wel geraakt is, wordt het volledige bedrag uitgekeerd en beginnen we weer met het startbedrag van 500 euro. Afgelopen seizoen is de lat twee keer geraakt. De eerste keer is er 2.250 euro uitgekeerd en de tweede keer is er 2.000 euro uitgekeerd’. Partnerships ‘Als Holland Casino ben je op zoek naar bedrijven die hoogwaardige diensten en producten aanbieden en daar is FC Utrecht er één van. Een ander raakvlak is de spanning van het spel. Bij voetbal draait alles om de spanning van het spel en in het casino heb je geluk nodig. Dit zie je ook bij het ‘Holland Casino Latje Trap’. We zijn er trots op dat we op deze manier ons merk mogen laten zien en we kunnen ons als Holland Casino bekendmaken bij de supporters. Ons casino is een mooie uitgaansgelegenheid. Je bent niet verplicht om in chique kleding te komen of te spelen. Je kunt ook aan onze bars genieten van heerlijke cocktails of voortreffelijk dineren in ons restaurant. Ons prachtige FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 36 PARTNERHOLLAND CASINO UTRECHT Voor Holland Casino is het belangrijk een breed netwerk op te bouwen en te onderhouden. Van Olphen (links) vindt de Business Club van FC Utrecht een club waar je deel van uit wilt maken.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=