FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 35 PARTNERHOLLAND CASINO UTRECHT Anneke van der Linden, Guest Relations Manager, is bij toeval bij Holland Casi- no terechtgekomen. Tijdens een bezoek aan het casino in Las Vegas begint het te kriebelen. Thuisgekomen kijkt ze op de website van Holland Casino en ziet daar een vacature voor croupier. Ze sol- liciteert en wordt aangenomen. Marian van Olphen is sinds februari aangesteld als Manager Marketing & Sales van Holland Casino Utrecht. Van der Linden: ‘De wereld van het casino spreekt me enorm aan. De eerste tijd heb ik als croupier aan de diverse speeltafels gewerkt, maar al snel wilde ik meer. Vier jaar geleden kwam er een nieuwe functie: Guest Relations Manager. Daar wilde ik mijn naamkaartje wel aanhangen! Als Guest Relations Manager ben ik het aanspreekpunt voor onze meest waardevolle spelers.’ Holland Casino bindt gasten onder andere door de inzet van het loyaliteitsprogramma Favorites. Het Favorites programma kent vier kaartsoorten: Welcome Card, Black Card, Platinum Card en Diamond Card. Al deze kaarten hebben hun eigen privileges en zijn gekoppeld aan het aantal bezoeken die een gast binnen een jaar aflegt. Sinds vier jaar heeft Holland Casino Utrecht ook de VIP-Card. Van der Linden: ‘Binnen Holland Casino Utrecht ben ik de gastvrouw voor onze VIP-gasten. Voor hen draait alles om persoonlijke aandacht. Het belangrijkste is de een-op-een aandacht; de relatie die ik met deze Holland Casino en FC Utrecht, wat hebben deze twee gemeen? Eigenlijk heel veel! In het Holland Casino gaat het om het spel, de spanning en de sfeer en waar draait het bij voetbal om? Juist: hét spel, dé spanning en dé sfeer. Een perfecte match dus voor een partnership. TEKST: VROUGJE FIKKE/ FOTOGRAFIE: FRANK ZILVER SFEER, SPEL EN SPANNING… Bij Holland Casino staat hospitality hoog in het vaandel, net zoals bij FC Utrecht. Van der Linden (rechts): ‘Ik durf mijn gasten met een gerust hart mee te nemen naar FC Utrecht.’

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=