FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 27 een wedstrijd te kijken. Speciaal voor deze groep is er op de hoofdtribune een ouderenvak. De Heus: ‘Samen met FC Utrecht hebben wij het afgelopen seizoen de ouderen in dit vak voorzien van sjaals, mutsen en dekentjes. Ook hier gaat het om de verbinding die je samen maakt. We staan daar letterlijk met onze logo’s hand in hand. Zowel FC Utrecht als Douwe Egberts zijn merken die door jong en oud herkend en beleefd worden.’ Kerstdiner De Heus: ‘De herkenbaarheid van Douwe Egberts zie je ook bij het kerstdiner voor ouderen dat FC Utrecht jaarlijks organiseert. Je zit dan met een generatie aan tafel die heel erg verweven is met het kopje koffie van Douwe Egberts. Wij, als medewerkers zijn er trots op dat we met deze generatie aan tafel mogen zitten. En voordat je het weet, heb je het over vroeger en komt die glimlach weer even terug op de gezichten. Op zo’n moment heb je het ‘effe’ niet over de dagelijkse sleur. Op die avond mochten de ouderen ook zelf hun koffie maken. Dan neem je zo’n man mee aan de arm en ga je naar de barista. Krijgt hij daar een workshop ‘Latte Art’ en dan gaat hij zo trots als een pauw met z’n kopje koffie terug naar de tafel. Dat is toch geweldig dat dát kan met ons merk?!’ MAATSCHAPPELIJK PARTNER JDE We zorgen er op deze manier voor dat Douwe Egberts juist ook leeft in de harten van de nieuwe generatie.’ Raakvlakken met FC Utrecht De samenwerking met FC Utrecht gaat volgens Van Egdom verder. ‘Zo hebben we op 24 mei een salesdag gehad voor onze hele commerciële afdeling in het stadion. Bas van Exel, Sales Director van JACOBS DOUWE EGBERTS Professional, en Joost Broerse, Commercieel Directeur van FC Utrecht, deden de opening. Zo combineerden we de trotsheid van beide bedrijven en benadrukten we onze raakvlakken. We hebben bewust voor Stadion Galgenwaard als locatie gekozen om het belang van verbindingen aan onze medewerkers te laten zien. Zo is Maison van den Boer, een mooie en trouwe D.E-relatie, op hun beurt weer - in een commerciële samenwerking - verbonden met FC Utrecht. Op deze manier kun je écht samenwerken en elkaar versterken.’ FC Utrecht Open Dag Van Egdom: ‘Op de Open Dag van FC Utrecht staat kennismaken met onze producten en verbinding met de regio en supporters centraal. We richten ons zo’n dag dus niet op één doelgroep. Provincie Lounge De Provincie Lounge is één van themabozen in Stadion Galgenwaard. Deze lounge is een initiatief van FC Utrecht Maatschappelijk in samenwerking met partner Dietz Strategie & Communicatie. De Provincie Lounge is dé plek waar bestuurders en ondernemers uit de regio Utrecht elkaar ontmoeten en waar maatschappelijke vraagstukken worden besproken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sanne Pater, Sales Manager Maatschappelijk bij FC Utrecht, via s.pater@fcutrecht.nl. Een onvergetelijk samenzijn voor eenzame ouderen uit de provincie Utrecht tijdens het jaarlijkse FC Utrecht Kerstdiner Feestelijke seizoensafsluiting in de Provincie Lounge; de plek voor interessante discussies over maatschappelijke vraagstukken

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=