FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 25 MAATSCHAPPELIJK PARTNER JDE Samen bedenken we veel dingen, maar zonder de ‘crew’ van Nynke Bakker, Manager Maatschappelijk bij FC Utrecht, kunnen wij als JACOBS DOUWE EGBERTS niet volledig laten zien hoe belangrijk wij dit onderwerp vinden. Binnen ons bedrijf krijgen we ook het volledige platform om die mooie dingen te doen. Natuurlijk wel binnen de gestelde kaders, maar altijd vanuit enthousiasme en trots voor ons merk.’ Platform voor maatschappelijke vraagstukken Van Egdom: ‘Wij laten onze maat- schappelijke betrokkenheid bij- voorbeeld ook zien doordat we vaste partner in de Provincie Lounge zijn. In die Lounge bespreken we allerlei maatschappelijke vraagstukken. Zo gaf Yarden laatst een presentatie over de uitvaart van de toekomst. Bij Yarden speelt de horeca een belangrijke rol. Ook in die branche is veel veranderd, maar wat blijft is wel het ‘bakkie troost’, maar dan wel in een andere vorm. Graag spelen we in op die veran- derende markt en dan biedt de Provin- cie Lounge een mooi platform om tot een gezamenlijke en gezonde discussie met andere bedrijven te komen.’ Wilhemina KinderZiekenhuis (WKZ) Een jaarlijks terugkerend fenomeen bij FC Utrecht is de WKZ-week. Een week waarin delegaties van FC Utrecht het kinderziekenhuis bezoeken en diverse activiteiten organiseren. Als afsluiting van deze bijzondere week worden de rollen omgedraaid en worden kinderen en hun families als vips onthaald in het Utrechtse stadion. De Heus: ‘Het is fantastisch dat we samen met FC Utrecht een dag kunnen en mogen organiseren om kinderen en ouders van zieke kinderen een onbezorg- de en gezellige dag te laten beleven; even weg uit die sfeer en de dagelijkse bezigheden. Het enthousiasme bij onze medewerkers en de mensen van FC Utrecht begint al bij de opbouw van zo’n event. Het is het allermooiste om die mensen te ontvangen. De kinderen komen vol emotie het stadion binnen. Ze hebben dan al een ritje met de spelersbus achter de rug en dan ook nog eens de entree in Stadion Galgen- waard. Om ze dan snel thuis te laten voelen, nemen we de kinderen mee naar de verschillende skyboxen. In één van deze skyboxen, de Charitybox, kunnen ze tafelvoetballen en voor de ouders maken we hier verschillende koffiespecials om zo gezamenlijk te genieten van de wedstrijd. Zo’n dag kost je verschrikkelijk veel energie en kracht, maar je krijgt er zo veel voor terug en dan merk je dat ons product koffie daar onlosmakelijk mee verbon- den is.’ Ouderenvak FC Utrecht biedt ouderen de mogelijkheid om naar Stadion Galgenwaard te komen om daar naar Door aanwezig te zijn op de FC Utrecht Open Dag zorgt Douwe Egberts ervoor dat het merk ook gaat leven in de harten van de nieuwe generatie

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=