FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 15 BUSINESSVIAHETNETWERK bedrag van 2 euro van iedere deelne- mer aan deze workshops wordt besteed aan goede doelen, zoals een kinderzie- kenhuis in Duitsland en de Stichting ALS. Op deze manier proberen wij ons steentje op maatschappelijk gebied bij te dragen en ook dit is weer een link met FC Utrecht; een zeer betrokken en maatschappelijke club!’ Samenwerking met FC Utrecht Visser: ‘De contacten van Only for Men met FC Utrecht dateren van maart 2017 bij de opening van onze winkel in Nieuwegein. Door onze winkel in De grill die speciaal in roze gemaakt is voor een veiling ten behoeve van het goede doel Pink Ribbon Doesburg zijn wij verbonden met Vitesse en De Graafschap. Toen wij een nieuwe winkel in Nieuwegein opende, was de stap om met FC Utrecht samen te werken een logische. Van der Peijl is verantwoordelijk voor de contacten met de voetbalclubs en voor de aankleding van de spelers, de staf en de mensen op kantoor. Ik zorg samen met Jasper Jacobs van de afdeling Business van FC Utrecht voor de evenementen en activiteiten. Zo starten we het nieuwe seizoen met een mooie activatie voor zowel supporters als leden van de Business Club.’ Van der Peijl: ‘Ik ben aanwezig bij iedere thuiswedstrijd. Daarnaast speel ik in het Business Clubelftal van FC Utrecht. Op die manier word je snel opgenomen binnen de club. Je leert in een hele korte tijd veel men- sen kennen en dat bevordert natuurlijk ook de samenwerking. Als Only for Men nodigen we regelmatig mensen uit en die koppelen we dan aan iemand uit de winkel. Dat zorgt voor verbinding.’ Voragen: ‘Twee jaar geleden hebben we als Napoleon Grills besloten om een aantal stoelen in de Business Club af te nemen. Dit is een mooie manier om onze klanten mee te nemen naar een wedstrijd en eens nader kennis met elkaar te maken in een andere sfeer. De jongens van FC Utrecht weten ons te vinden. Bij de golfdag bijvoorbeeld kregen we het verzoek om hapjes te verzorgen bij de negende hole. Wij willen graag flexibel zijn voor onze partners en vinden het daarom leuk om dit te regelen. Dat typeert ons bedrijf en dat vinden we ook zo leuk aan de samenwerking met de bedrijven die we hier hebben leren kennen. Door ons lidmaatschap van de Business Club komen we op allerlei manieren in contact met bedrijven. FC Utrecht is de gemene deler die ons verbindt en versterkt.’ Voetbalcafé in de winkel van Only for Men in Nieuwegein voor FC Utrecht Business Club leden, met tevens een tentoonstelling van de exclusieve BBQ’s van Napoleon Grills

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=