FC Utrecht businessmagazine, juli 2019

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 13 BUSINESSVIAHETNETWERK gewoon voor opgeven. Het enige wat wij doen, is – geheel vrijblijvend – een bijdrage vragen voor de Stichting Mannen voor Mannen. Deze Stichting is een initiatief van Only for Men en zet zich op deze manier in voor mannen met prostaatkanker om daarmee een vuist te maken tegen deze ziekte. Wij verkopen bijvoorbeeld voor ons wielerevent fietsshirts en fietsbroeken. De gehele opbrengst hiervan gaat naar de stichting.’ Voragen: ‘Wij hebben drie jaar geleden de duurste grill uit ons assortiment speciaal in roze laten maken. Met een soort veiling konden dealers een bod uitbrengen op deze grills en de op- brengst van die veiling is gedoneerd aan Pink Ribbon. Eén van deze grills is te vinden bij Tuincentrum Osdorp. Daarnaast hebben wij een team van koks, de Grill Force, die in Duitsland workshops en demonstraties geven. Een Business Club lid Napoleon Grills kijkt altijd naar bedrijven waar je iets samen mee kunt doen. Voragen (links): ‘En zo’n partner hebben we, via het zakelijke netwerk van FC Utrecht, in Only for Men gevonden.’

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=