FC Utrecht businessmagazine, januari 2022

SCOREN MET 100 PROCENT COMMITMENT – ZO WORDT 2022 UW BUSINESSJAAR SPELEN OM TE WINNEN In zijn aanpak laat Hoogendoorn zich inspireren door Straight-Line Leadership, een methodiek die de basis vormt voor het succes van de meest gedreven zakelijke leiders. De bijbehorende mentaliteit draagt hij met verve over aan de ondernemers die hij begeleidt. Zoals Boudewijn Graveland, de jonge oprichter van The Branding Club die producten levert aan de horeca. ‘Een belangrijke les die Maurice mij geleerd heeft, is dat resultaat het enige is wat telt. Je kan honderd seminars volgen, maar die kennis doet niets voor je als je er niets mee doet. Het gaat om het verschil tussen gedachten en de realiteit, tussen proberen en doen. Tussen je voornemen om 50 prospects te bellen en de telefoon oppakken en je producten verkopen.’ The Branding Club groeide in coronatijd van eenmanszaak naar vijftien medewerkers. OOK SCOREN EN WINNEN? WWW.MAURICEHOOG.NL Neem vandaag nog contact op met Maurice Hoogendoorn om kansen keihard in te schieten! Daag mij uit en bel 06-55150622. KANOËN EN ROEIEN Bij Hoogendoorn is resultaat het uitgangspunt, niet het proces. Ook bedrijven zoals Nederland Vacature Groep, De Pizzabakkers in Utrecht en IT-consultancybedrijf Fizor varen hier wel bij. Hoogendoorn: ‘Nederland Vacature Groep coach ik in de overgang van het familiebedrijf van vader op zoon. Dat is roeien en kanoën tegelijk, terug- én vooruitkijken. We gaan van A naar B met respect voor de historie én focus op vernieuwing.’ De Pizzabakkers gaan eveneens door een transitie: veranderende omstandigheden en sterke groei dwingen de ondernemers zichzelf opnieuw uit te vinden om te doen wat nodig is voor eens sterk merk. Daarbij draagt Hoogendoorn 100 procent commitment bij aan de slagkracht. Richard van de Bospoort, oprichter van Fizor dat met coaching van Hoogendoorn al drie jaar op rij hard groeit: ‘Hij is net zo’n personal trainer door wie je je vijftien keer opdrukt in plaats van tien keer, echt een fantastische aanjager.’ Kijk de korte docuserie via www.mauricehoog.nl/nieuws/de-eerste-aflevering-vanop-grote-hoogte voor meer inspiratie. Horecaondernemers die zich niet uit het veld liet spelen door corona maar juist groeiden. Een marketingbureau dat 65 procent meer haalde dan het voorgaande jaar. Een salesteam dat taakgericht werken omboog naar samen voor doelen gaan. Onder de gedreven en resultaatgerichte coaching van Directors Lounge-lid Maurice Hoogendoorn krijgen ondernemers vleugels. Zijn handelsmerk: 100 procent commitment. En gegarandeerd scoren. De meeste ondernemers willen groeien of impact maken, bijdragen aan de maatschappij of aan een werkomgeving, is de ervaring van Maurice Hoogendoorn. ‘Wil je dat succesvol doen, dan gaat dat altijd samen met persoonlijk leiderschap’, zegt hij. ‘Of je nou je eigen business opzet, franchiser bent of een familiebedrijf te runnen hebt. Daarbij geldt: wat je weet, doe je al. En wat onzichtbaar is kan door krachtige coaching zichtbaar worden gemaakt. Dat is wat ik bied. Met als motto: als je het echt leeft, hoef je niemand te overtuigen. Je demonstreert zelf het resultaat en nodigt daarmee anderen uit om op jouw speelveld te komen.’

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=