FC Utrecht businessmagazine, januari 2021
PAGINA RUBRIEK 36 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 OFF CI L PA TNER te optimaliseren en om nóg snellere en efficiëntere levering aan onze klanten te garanderen’, gaat Van Ende verder. Ook op productniveau koos DASSY voluit voor de aanval. In 2020 werden verschillende nieuwe producten gelanceerd, waaronder een tuinbroek met stretch, een short met hoge zichtbaarheid (klasse 2), een T-shirt en een polo die in het bijzonder geschikt zijn voor industrieel wassen. Met trots stelt DASSY ook haar recentste innovatie, de DASSY® NORDIX stretch winterjas, voor aan de Business Club leden van FC Utrecht. Stevige stretch voor winterse werken ‘Met de lancering van onze jongste DASSY® D-FX FLEX-collectie kwamen we tegemoet aan de toenemende vraag naar werkkleding mét stretch. Maar ook deze winter wilden we professionals niet in de kou laten staan’, vertelt Product Manager Elyn Vanneste. En dat mag je gerust letterlijk nemen, want DASSY lanceerde een nieuwe stretch winterjas, die een uitstekende bescherming tegen winterse uitdagingen combineert met de Trotseer sneeuw, regen en wind met de nieuwe DASSY® NORDIX stretch winterjas. DASSY professional workwear is voor het vierde jaar op rij Official Partner van FC Utrecht en trad al meerdere keren op als trotse wedstrijdsponsor. Zo ook bij de wedstrijd FC Utrecht – Heracles Almelo in 2018.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=