FC Utrecht businessmagazine, januari 2021

19 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 De naam mag dan het afgelopen jaar zijn veranderd, de opzet en doelstellingen van de skybox van de maatschappelijke tak van FC Utrecht zijn gebleven. De Impuls Lounge op de vijfde verdieping van Stadion Galgenwaard is het kloppend hart van de club, een plek waar bedrijven elkaar kunnen inspireren en motiveren en samen een bijdrage kunnen leveren aan een vitale Utrechtse samenleving. Tekst: Harry van Dam / Fotografie: Frank Zilver ‘HIER ONTSTAAN IDEEËN EN CONCRETE INITIATIEVEN’ Tot afgelopen najaar heette de box van de maatschappelijke tak van FC Utrecht de Provincie Lounge. ‘Maar die naam gaf toch onvoldoende krachtig weer wat wij willen en bedoelen met die ruimte’, zegt Paul Takken van AgileWerk, partner en ook ambassadeur van de Impuls Lounge. Onder zijn leiding vonden brainstormsessies plaats om tot een naam te komen die helderder de doelstellingen van de box zou weergeven. ‘Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Impuls Lounge’, vertelt Takken. ‘Het woord ‘impuls’ heeft al dynamiek, energie en daadkracht in zich’, legt hij uit, ‘maar de letters afzonderlijk staan ook ergens voor. Namelijk de I van inclusief en innovatief, de M van maatschappelijk, de P van provincie Utrecht, de U uiteraard van Utrecht, de L van leefstijl en de S van sociaal.’ IMPULS LOUNGE, HET KLOPPEND HART VAN FC UTRECHT Sanne Pater (FC Utrecht) en Paul Takken (AgileWerk) in de Impuls Lounge, de centrale ontmoetingsplek van de maatschappelijke partners van FC Utrecht.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=