FC Utrecht businessmagazine, januari 2021

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 15 HOOFDSPONSOR ÉN INNOVATIEPARTNER faciliteren de eSporters op de vijfde verdieping. Zij kunnen door de glasvezelring die in het stadion ligt, in de eRoom gebruikmaken van onze snelle internetverbinding. eSporters hebben natuurlijk behoefte aan een enorm goede verbinding voor hun games. Nou, dan zijn wij bij uitstek de partij! Dit zijn mooie voorbeelden van hoe wij als leverancier snel een bijdrage aan de sport en FC Utrecht kunnen leveren. Het is mooi om te zien dat we met alle lagen binnen FC Utrecht contact zoeken en voortdurend sparren om te kijken naar de mogelijkheden en verbeteringen. En dit is pas het begin!’ Nieuwe technologieën ‘De nieuwe technologieën bieden allerlei mogelijkheden. Zo zijn we tevens bezig met het ontwikkelen van sensoren die de kwaliteit en de vochtigheidsgraad van de grasmat meten. Daarnaast is het heel belangrijk om luchtcirculatiemetingen in de skyboxen te doen. We willen naar de veiligheidsregio’s een proactieve rol spelen. We willen hiermee FC Utrecht zo goed mogelijk faciliteren om zo te laten zien dat ze hier in het stadion er alles aan doen om de sport weer bereikbaar te maken. Het is toch mooi dat wij daar als partner aan bij kunnen dragen!’ Innovatiepartner Op woensdag 2 december is het FC Utrecht Innovatieplatform officieel gelanceerd. ‘Wij zijn er als T-Mobile trots op dat wij als partner van het Innovatieplatform een belangrijke rol kunnen vervullen. In dit project bundelen kennisinstellingen en innovatieve bedrijven de krachten om samen te werken aan de stadion- en gebiedsontwikkeling om hier een multifunctionele sportomgeving neer te zetten. De innovatieve technologieën van T-Mobile gaan FC Utrecht helpen om de doelen in hun eigen digitalisering te verwezenlijken. En die rol kunnen we vanuit het Innovation Center vervullen waar we iedereen kennis kunnen laten maken met toepassingen waarvan je het bestaan niet wist of nog niet gezien had.’ Business Club ‘Ook voor de Business Club leden van FC Utrecht staan we met het team van adviseurs klaar in ons Innovation Center als innovatie- of sparringpartner. Geen vraag is te gek en je hoeft geen klant van ons te zijn om je probleem aan ons voor te leggen. Een vrijblijvende afspraak is zo gemaakt. En word je klant van T-Mobile, dan steun je tegelijkertijd FC Utrecht. Ik nodig dan ook alle Business Club leden uit om zich in te schrijven voor onze verdiepingsworkshop, gegeven door onze Innovationmanager Ewout Karel. Ewout weet als geen ander de vraagstukken neer te leggen bij de juiste partijen, zodat er in een korte periode een oplossing is voor het ‘probleem’. Een mailtje naar martijn.teekens@t-mobile.nl is voldoende.’

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=