FC Utrecht businessmagazine, juli 2020

9 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 HOOFDSPONSOR Met ingang van 1 juli verandert de status van het partnership van T-Mobile. Vanaf seizoen 2020/2021 is T-Mobile namelijk de nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht en staat de ‘T’ van T-Mobile op de voorkant van het jubileumshirt van FC Utrecht. Wat zijn de raakvlakken tussen de club en T-Mobile en hoe wordt dit partnership de komende seizoenen vormgegeven? Tekst: Vrougje Fikke / Fotografie: Frank Zilver FC UTRECHT EN T-MOBILE ONDERNEMEN: PERFECTE MATCH Partnership Martijn Teekens, Directeur Sales B2B geeft aan: ‘Wij zijn onwijs trots op het partnership dat we nu hebben met FC Utrecht. We hebben de afgelopen jaren een goede invulling gegeven aan ons sponsorship, eerst met Tele2 en later met T-Mobile. Door onze aanwezigheid bij FC Utrecht is het enthousiasme binnen onze organisatie voor de club toegenomen. Toen de kans zich voordeed om onze samenwerking uit te breiden, hebben we die met beide handen aangegrepen. En nu zijn wij de nieuwe hoofdsponsor. Het nieuwe partnership is op een natuurlijke manier ontstaan. Ze zeggen weleens dat er maar een paar dingen belangrijk zijn naast zuurstof. Ik denk dat voetbal en telecom daar voorbeelden van zijn. We kunnen niet meer zonder. En in dit partnership komt dat samen: voetbal en verbonden zijn. ‘Ze zeggen weleens dat er maar een paar dingen belangrijk zijn naast zuurstof. Ik denk dat voetbal en telecom daar voorbeelden van zijn. We kunnen niet meer zonder’, aldus Martijn Teekens.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=