FC Utrecht businessmagazine, juli 2020

7 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 BUSINESSNIEUWS T-MOBILE NIEUWE HOOFDSPONSOR VAN FC UTRECHT FC Utrecht heeft op 1 juli met trots haar nieuwe hoofdsponsor aangekondigd: T-Mobile. In het jubileumjaar van FC Utrecht pakt het ambitieuze telecombedrijf de rol van hoofdsponsor en innovatiepartner van de evenzo ambitieuze Eredivisionist. Uiteraard wordt T-Mobile zichtbaar op de shirts van het eerste elftal en de shirts van Jong FC Utrecht en alle teams binnen de FC Utrecht Academie. Onno Rip, Directeur Consumenten Sales & Terminals van T-Mobile Nederland: “Wij voelen ons verwant met de ambitie van deze club en hebben dezelfde vechtersmentaliteit. Als innovatiepartner van FC Utrecht brengen wij nieuwe technologieën naar het stadion, bouwen we een nieuw experience center voor demonstraties voor onze zakelijke klanten en trekken we op in de gebiedsontwikkeling rondom Stadion Galgenwaard. Wij kijken uit naar een mooie samenwerking met de club, de spelers en haar supporters.” ZORG VAN DE ZAAK ZWAAIT AF ALS HOOFDSPONSOR Na vijf jaar zwaait Zorg van de Zaak af als hoofdsponsor van FC Utrecht. Het bedrijvennetwerk op het gebied van bedrijfszorg, leefstijlzorg en medische zorg blijft als partner aan FC Utrecht verbonden. De intensieve samenwerking tussen FC Utrecht en Zorg van de Zaak van de afgelo- pen vijf seizoenen heeft ertoe geleid dat de doelstellingen van de hoofdsponsor op het gebied van naams- en inhoudsbekendheid zijn bereikt. “Gedurende het hoofdsponsorschap van Zorg van de Zaak hebben we door de jaren heen samen tal van maatschappelijk relevante thema’s onder de aandacht gebracht”, aldus Directeur Commercie Joost Broerse van FC Utrecht. DASSY PROFESSIONAL WORKWEAR VERLENGT CONTRACT EN BLIJFT OFFICIAL PARTNER VAN FC UTRECHT FC UTRECHT DINNER TOUR EEN DAVEREND SUCCES De eerste FC Utrecht Dinner Tours vonden vrijdag 12 en zaterdag 13 juni plaats. In samenwerking met huiscateraar Maison van den Boer konden supporters en Business Club Leden tijdens de tour genieten van een zes gangen diner dat geserveerd werd op unieke locaties in het stadion. Martin Schreuders, supporter van FC Utrecht vertelt enthousiast: “Normaal gesproken staan wij met deze groep op de Bunnikside bij thuiswedstrijden van FC Utrecht. Super om nu na drie maanden eindelijk weer in Stadion Galgenwaard te zijn en te genieten van deze exclusieve en culinaire stadiontour.” Het aflopende contract van DASSY professio - nal workwear is met twee jaar verlengd. Waar het logo van het Europese merk van profes- sionele werkkleding de voorbije jaargangen op de mouw van het shirt van de FCU-spelers uit de Domstad prijkte, is het DASSY-logo vanaf jubileumseizoen 2020/2021 te zien op de broek bij de wedstrijden van het eerste elftal, de beloftenploeg en de jeugdteams van FC Utrecht. Bovendien is het logo van DASSY professional workwear zichtbaar op de war- ming-upkleding van de Utrechtse voetballers. Stefan Van Ende, Managing Director bij DASSY professional workwear: “We zijn er trots op dat we FC Utrecht, een club met veel ambitie op zowel het zakelijke als sportieve vlak, kunnen blijven steunen zodat ze hun positie kunnen versterken. Als bedrijf delen we dezelfde ambities en willen we de behaalde doelstellingen verder uitbouwen. Voor ons is het daarom een logische stap om dit sterke partnership te verlengen.”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=