FC Utrecht businessmagazine, juli 2020

5 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 VOORWOORD De maand maart was halverwege. Na de klinkende overwinningen tegen Ajax voor de beker en Sparta voor de competitie waren we klaar voor een geweldige finale van het seizoen 2019/2020. Totdat het land én het voetbal tot stilstand kwam. Al snel kwam het besluit dat we in Nederland, in tegenstelling tot andere landen, niet meer gingen voetballen. Geen bekerfinale en geen Europees voetbal in het seizoen 2020/2021. Toch wordt het komende seizoen een bijzonder seizoen, want FC Utrecht bestaat 1 juli 50 jaar! Dat gegeven gecombineerd met het gevoel dat in 2019/2020 FC Utrecht onrecht is aangedaan, moet ervoor zorgen dat we in het aanstaande voetbalseizoen prijzen gaan pakken! Dat gaan we doen met een nieuwe hoofdsponsor. We zijn trots dat we met T-Mobile een partner hebben die gelooft in de ambities van FC Utrecht. Verderop in het magazine leest u een artikel over de beweegredenen van T-Mobile. Via deze weg wil ik ook onze dank uitspreken aan Zorg van de Zaak dat maar liefst vijf jaar hoofdsponsor is geweest van FC Utrecht. Vele mooie activaties voor supporters, maar ook zeker maatschappelijke projecten, zijn uit deze samenwerking voortgekomen. In het aankomende seizoen zal DASSY professional workwear op de broek te vinden zijn. DASSY neemt de plek in van Ready2Eat die vorig jaar de club heeft geholpen de positie op de rug te vullen naast het broeksponsorschap. Komend jaar vinden we de spelersnamen terug op de rug en mogen we in TOTO een nieuwe mouwsponsor verwelkomen op een geweldig historisch thuistenue. Halverwege het afgelopen seizoen schreef ik over de groei en bloei van de Business Club van FC Utrecht. Vanwege Corona hebben een aantal bedrijven vanuit onze Business Club het enorm moeilijk (gehad). Wij hopen echter dat de huidige ontwikkelingen ervoor zorgen dat deze leden hun business weer op orde kunnen krijgen en tevens bij de club aangesloten kunnen blijven. We willen alle leden bedanken voor de flexibiliteit met betrekking tot de afwikkeling van het seizoen 2019/2020 en voor het feit dat veel leden komend seizoen aan FC Utrecht verbonden blijven. Samen met een aantal nieuwe grote partners belooft het een geweldig seizoen te worden. Het commerciële team heeft er zin in en de eerste events zijn reeds ingepland. FC Utrecht heeft tijdens de Coronaperiode verder gewerkt aan de nieuwe strategie. Deze strategie moet leiden tot een stabiele positie in de top 5 met de ambitie nog verder te groeien op alle vlakken. Deze uitdaging zorgt ervoor dat wij ook jullie, als trouwe partners, sponsoren en Business Club Leden hard nodig hebben deze ambities te verwezenlijken. Ik hoop dan ook dat een ieder nog lang aan de club verbonden blijft. Op naar een glansrijk jubileumseizoen! Met sportieve groet, Joost Broerse Commercieel Directeur FC Utrecht OP NAAR SUCCES IN HET JUBILEUMSEIZOEN!

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=