FC Utrecht businessmagazine, juli 2020

Het nieuwste project uit de koker van Elevate Digital is de Digital Marketing Academy. Sag- lambilek: “Dit is een opleidingsinstituut waar we de kennis van onze specialisten delen met nieuwe talenten, mensen die verdieping zoe- ken of mensen die hun digitalmarketingkennis een boost willen geven.” Bang om de concur- rentie op te leiden is hij niet. “Ik geloof dat we elkaar op die manier alleen maar versterken. De markt is groot genoeg. Bedrijven kiezen ons om wie we zijn.” Hij besluit: “We willen het Customer Infinity-model verspreiden, zodat andere bedrijven de methode ook kunnen omarmen. Het model realiseert groei bij onze klanten, maar ook bij onszelf. Een uitkomst is onze compleet vernieuwde website. Hier presen- teren wij met trots wat we bereiken voor ons- zelf en voor de mooie merken met wie wij werken.” ‘Wij innoveren digital marketing’ HET SUCCES VAN ELEVATE DIGITAL EN ADCALLS IN TWEE RANGLIJSTEN VAN DEZE EDITIE HEEFT VOLGENS ELEVATE-OPRICHTER TAMER SAGLAMBILEK ALLES TE MAKEN MET HET ZELF ONTWIKKELDE CUSTOMER INFINITY-MODEL. “MET DIT MODEL WILLEN WIJ DE VOLLEDIGE DIGITALMARKETINGINDUSTRIE INNOVEREN.” I nnoveren doet Tamer Saglambilek graag en het succesvolle resultaat daarvan is te zien: “We staan met beide bedrijven op een hoge posi- tie omdat we een duidelijke aanpak hebben”, vertelt hij. “Vanuit onze kernwaarden innova- tie, creativiteit en samenwerken helpen we bedrijven naar een hoger niveau – hiermee zet- ten wij de standaard.” Op basis van die kern- waarden is het Customer Infinity-model ontstaan. “Het model werkt als een ‘loop’ die je oneindig kunt uitvoeren. Door middel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek leg je groeikansen bloot en met iedere ‘loop’ kom je dichter bij je klant.” ‘We helpen bedrijven naar een hoger niveau – hiermee zetten wij de standaard’ SAMENWERKING Het model heeft zich al bewezen met de oprichting van AdCalls, aldus Saglambilek. “Mijn compagnon Jeffrey Verhoek en ik vullen elkaar goed aan en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Op basis van het Customer Infini- ty-model heb ik samen met Jeffrey zes jaar geleden AdCalls opgericht. We ontdekten een kans om het rendement van alle telefonische contactmomenten in de klantreis te verhogen. AdCalls is pure innovatie. Het bedrijf is in Nederland al een aantal jaren marktleider en is inmiddels in zeventien landen actief. Daar- naast is in februari de compleet vernieuwde website live gegaan.” KENNIS DELEN “De Dutch Search Awards zijn nog zo’n mooi initiatief. Sinds 2016 organiseert Elevate Digi- tal ‘de Oscars van de marketing’. Daarmee heeft Elevate Digital ook de standaard voor marketingawardshows naar een hoger niveau getild. Van deelnemers en bezoekers horen wij dat we misschien wel hét beste evenement op marketinggebied neerzetten. De winnaars ervaren meteen dat ze benaderd worden door klanten met soortgelijke cases. We zijn er trots op dat we die impact maken.” ELEVATE DIGITAL TAMER SAGLAMBILEK EN JEFFREY VERHOEK Het nieuwste project uit de koker van Elevate Digital is de Digital Marketing Academy. Sag- lambilek: “Dit is een opleidingsinstituut waar we de kennis van onze specialisten delen met nieuwe talenten, mensen die verdieping zoe- ken of mensen die hun digitalmarketingkennis een boost willen geven.” Bang om de concur- rentie op te leiden is hij niet. “Ik geloof dat we elkaar op die manier alleen maar versterken. De markt is groot genoeg. Bedrijven kiezen ons om wie we zijn.” Hij besluit: “We willen het Customer Infinity-model verspreiden, zodat andere bedrijven de methode ook kunnen omarmen. Het model realiseert groei bij onze klanten, maar ook bij onszelf. Een uitkomst is onze compleet vernieuwde website. Hier presen- teren wij met trots wat we bereiken voor ons- zelf en voor de mooie merken met wie wij werken.” ‘Wij innoveren digital marketing’ HET SUCCES VAN ELEVATE DIGITAL EN ADCALLS IN TWEE RANGLIJSTEN VAN DEZE EDITIE HEEFT VOLGENS ELEVATE-OPRICHTER TAMER SAGLAMBILEK ALLES TE MAKEN MET HET ZELF ONTWIKKELDE CUSTOMER INFINITY-MODEL. “MET DIT MODEL WILLEN WIJ DE VOLLEDIGE DIGITALMARKETINGINDUSTRIE INNOVEREN.” I nnoveren doet Tamer Saglambilek graag en het succesvolle resultaat daarvan is te zien: “We staan met beide bedrijven op een hoge posi- tie omdat we een duidelijke aanpak hebben”, vertelt hij. “Vanuit onze kernwaarden innova- tie, creativiteit en samenwerken helpen we bedrijven naar een hoger niveau – hiermee zet- ten wij de standaard.” Op basis van die kern- waarden is het Customer Infinity-model ontstaan. “Het model werkt als een ‘loop’ die je oneindig kunt uitvoeren. Door middel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek leg je groeikansen bloot en met iedere ‘loop’ kom je dichter bij je klant.” ‘We helpen bedrijven naar een hoger niveau – hiermee zetten wij de standaard’ SAMENWERKING Het model heeft zich al bewezen met de oprichting van AdCalls, aldus Saglambilek. “Mijn compagnon Jeffrey Verhoek en ik vullen elkaar goed aan en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Op basis van het Customer Infini- ty-model heb ik sa en met Jeffrey zes jaar geleden AdCalls opgericht. We ontdekten een kans om het rendement van alle telefonische contactmomenten in de klantreis te verhogen. AdCalls is pure innovatie. Het bedrijf is in Nederland al een aantal jaren marktleider en is inmiddels in zeventien landen actief. Daar- naast is in februari de compleet vernieuwde website live gegaan.” KENNIS DELEN “De Dutch Search Awards zijn nog zo’n mooi initiatief. Sinds 2016 organiseert Elevate Digi- tal ‘de Oscars van de marketing’. Daarmee heeft Elevate Digital ook de standaard voor marketingawardshows naar een hoger niveau getild. Van deelnemers en bezoekers horen wij dat we misschien wel hét beste evenement op marketinggebied neerzetten. De winnaars ervaren meteen dat ze benaderd worden door klanten met soortgelijke cases. We zijn er trots op dat we die impact maken.” ELEVATE DIGITAL TAMER SAGLAMBILEK EN JEFFREY VERHOEK - Advertorial -

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=