FC Utrecht businessmagazine, juli 2020

28 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 ELF VRAGEN AAN Jan de Zeeuw maakt voor exposure van zijn bedrijf Interim2day gebruik van de 216 meter LED-boarding aan de rand van het speelveld in Stadion Galgenwaard, waarmee hij een miljoenenpubliek bereikt op wedstrijddagen van FC Utrecht. 2. Wat is de eerste indruk over de samenwerking tussen jullie en FC Utrecht? De Zeeuw: ‘Na mijn eerste jaar vertrok de toenmalige gastheer en ben ik door FC Utrecht gevraagd of ik het gastheerschap in de Directors Lounge voor één seizoen op me wilde nemen. Als gastheer ben je verantwoordelijk voor de ontvangst van de gasten, het ontvangen van mogelijke prospects en zorg je ervoor dat het niemand aan iets ontbreekt. Door het gastheerschap ben je ook ambassadeur van FC Utrecht. De groep ambassadeurs komt een aantal keren in het jaar bij elkaar om mee te denken en na te denken hoe we dingen kunnen verbeteren.’ Jan de Zeeuw neemt komend seizoen voor het vierde jaar het gastheerschap op zich. Hoogendoorn: ‘Ik vind FC Utrecht een informele en prettige club. Wat ik zo fijn vind, is de grote mate van flexibiliteit. Natuurlijk staat het voetbal centraal, maar daaromheen is veel mogelijk binnen het business netwerk. Zo kun je ook buiten de wedstrijden om gebruikmaken van de Direc- tors Lounge en bij events en uitwedstrijden kun je extra gasten meenemen. Ik ervaar de samenwerking als open en transparant.’ De Zeeuw: ‘Wat ik zo mooi vind aan FC Utrecht is dat je ziet dat het een club in ontwikkeling is en steeds meer groeit naar een professionele organisatie. Als gastheer heb je een andere band met de club, zeker in de aanloop naar een wedstrijd, want dan zit je om tafel om zaken af te stemmen. Ook ik ervaar de samenwerking als informeel en prettig.’ Hoogendoorn: ‘Het is altijd plezierig om naar de wedstrijden te komen, ongeacht de uitslag van het voetbal. Je hebt altijd een leuke mid- dag, al helpt winst natuurlijk wel mee aan het goede gevoel!’ 3. Waar liggen de raakvlakken tussen jullie en FC Utrecht? De Zeeuw: ‘Ik mocht met FC Utrecht meedenken op het gebied van klantcontact. Bij FC Utrecht draait het om het voetbal. Supporters kunnen de club maken of breken. Het gaat erom hoe je als club op een prettige

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=