FC Utrecht businessmagazine, juli 2020
18 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 IN GESPREK MET BUSINESS LOUNGE LEDEN Het was een bijzondere ervaring. Fred kende ik, omdat hij in mijn huis het beeld en geluid verzorgt. Jan en Thijs kende ik niet, maar ik voelde me er direct thuis. Helaas is Thijs nog niet zolang geleden overleden, maar in mijn gedachten blijft hij altijd deel uitmaken van “onze tafel” en zo denken de anderen er ook over.’ Business Lounge Het lidmaatschap van de Business Lounge wordt door de heren als zeer waardevol ervaren. De entourage, de catering van Maison van den Boer, dit concept past perfect bij de beleving van de ondernemers. Voor hen is het echt genieten met de grote “G”. De tafelheren zijn op de wedstrijddagen minimaal een uur van tevoren aanwezig. Dan hebben ze de tijd om de gasten aan elkaar voor te stellen en rustig met elkaar te praten. Voor de wedstrijd genieten ze van een overheerlijk voorgerecht en hoofdgerecht. Vervolgens gaat de tafel vanuit de Business Lounge naar de hoofdtribune in het stadion om daar van de eerste helft te genieten. In de rust wordt het dessert geserveerd en dan besef je hoe snel een kwartier voorbij is om vervolgens naar de tweede helft te kijken. Na de wedstrijd is er altijd nog een afsluitende borrel. Nieuw in dit seizoen is dat de leden van de Business Lounge, na afloop van de wedstrijd, een drankje mogen nuttigen in de Executive Lounge. Zo eigenwijs als deze ondernemers zijn, laten zij zich niet van hun tafel in de Business Lounge wegjagen. Dat is en blijft hun vaste honk. Van de Kant: ‘Persoonlijk vind ik het jammer dat ons gedeelte na de wedstrijd leegloopt. Ik maak me daar zelf ook schuldig aan, want ik ga ook heel vaak aan het lopen, onder andere naar de Bestuurskamer.’ Vooraf aan de wedstrijd geeft Rob Zomer altijd een praatje over de wedstrijd en de opstelling. Meestal is er ook wel een bekende Utrechter. Dat kan een oud-voetballer, oud- trainer of de burgemeester van Utrecht zijn. Ook deze gasten doen even een kort woordje.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=