FC Utrecht businessmagazine, juli 2020

13 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 50 JAAR FC UTRECHT Het was feest in Utrecht op 1 juli! FC Utrecht bestond die dag namelijk op de kop af 50 jaar. En dat hebben we gevierd. Het begon allemaal rond het middaguur met de talkshow 50 jaar FC Utrecht op FOX Sports, RTV Utrecht en op het Youtubekanaal van FC Utrecht. Én wat was er veel nieuws te melden tijdens de 1,5 uur durende show. Tekst: Tamara Bouwmans / Fotografie: Frank Zilver VIJFTIGSTE VERJAARDAG FC UTRECHT OP 1 JULI Middels een waanzinnige video werd de nieuwe hoofdsponsor T-Mobile onthuld, het nieuwe jubileum thuisshirt gepresenteerd én het jubileumlogo. T-Mobile directeur Onno Rip lichte in de studio in Stadion Galgenwaard samen met algemeen directeur van FC Utrecht, Thijs van Es het partnership toe. Presentator Kees Jansma zorgde samen met side-kick Hans Kraay jr. voor een leuke, ontspannen sfeer tijdens het gesprek. Maar, de show omvatte nog véél meer. Wat te denken van spelers die op pad waren om supporters te verrassen en te feliciteren met het 50 jarig jubileum, of de spraakmakende gesprekken aan tafel. Niemand minder dan Frans van Seumeren, Willem Janssen, Frans Adelaar, Maarten Paes, Thijs van Es, Onno Rip, John van den Brom én Jordy Zuidam namen plaats aan Kees’ tafel. Er werd teruggekeken, maar vooral vooruitgekeken. Er werd gepraat over de toekomst, de onbegrensde mogelijkheden voor de club en de sportieve toekomst. De ambities spatten van het scherm. Fanshop De fanshop van FC Utrecht, vanwege de nieuwe kledinglijn in het nieuw gestoken, kon rekenen op veel on- en offline belangstelling voor het jubileumshirt met hoofdsponsor T-Mobile. Supporters konden het jubileumshirt, geïnspireerd op het shirt wat het team van FC Utrecht in 1970 droeg, direct met een mooie korting inslaan. En natuurlijk werd er live geschakeld met de talkshow 50 jaar FC Utrecht.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=