FC Utrecht businessmagazine, juli 2020

11 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 levensbehoeften van de mens. Op het moment dat wij de handen in elkaar slaan, zijn wij samen in staat om die twee aspecten nog meer met elkaar te verbinden. Tegelijkertijd willen wij de sympathie voor de club FC Utrecht ook verbinden aan het merk T-Mobile. Beide organisaties zijn op hun eigen manier strijdlustig. T-Mobile heeft het motto “We never stop” en “Alles de Baas”. We zijn de uitdagers van de gevestigde orde. FC Utrecht wil iedereen raken vanuit het hart en is strijdlustig. Op een heleboel facetten hebben we een match en leunen onze organisaties op dezelfde kernwaarden. En we hebben dezelfde houding op het gebied van het echt samen willen doen.’ Proces ‘In de winterstop ben ik met twee collega’s naar het trainingskamp in La Manga geweest. In eerste instantie om nader kennis te maken met de andere Business Club leden. Maar dit is ook het moment van de eerste verkenning geweest. Als wij een partnership aangaan dan is dat voor de lange termijn. Voor ons is FC Utrecht meer dan een logopositie op het shirt. We willen samen nadenken over de mogelijkheden hoe we nog meer beleving van de sport in het stadion kunnen brengen. Voetbal kijk je het liefst op een stoel in het stadion, maar met de hedendaagse technologie zou je die beleving verder uit kunnen breiden. We willen de innovatiepartner van FC Utrecht zijn die de verbindende factor vormt tussen sport en technologie. Samen hebben we de ambitie om op dit gebied een voorloper in Nederland te zijn en daarin gezamenlijk slimme dingen te verzinnen. Moderne technologieën Een voorbeeld van de moderne technologie vind je al op één van de doeken op de muur bij de receptie in het stadion. Als je daar langsloopt, denk je dat daar gewoon een mooie foto hangt. Op het moment dat je er met een Instagramcamera naar kijkt, dan laat die uiting zien welke prijzen FC Utrecht in de afgelopen jaren gewonnen heeft. Dit is een cadeautje van T-Mobile voor het 50-jarig bestaan van de club. T-Mobile werkt hard aan het 5G-netwerk. 5G gaan we ook in het stadion toepassen, zodat we met deze infrastructuur het stadion geschikt kunnen maken voor de modernste technologieën. Samen met andere partners van FC Utrecht willen we nieuwe ontwikkelingen vorm gaan geven en toepassen in het stadion. We hebben leuke plannen in petto die we de komende tijd gaan uitrollen.’ Missie en visie T-Mobile ‘Het is goed om te weten dat we als T-Mobile de nummer 2 mobiele speler van Nederland zijn. Van origine zijn we als T-Mobile supergoed en supersterk in het mobiele segment. Wij hebben als bedrijf de ambitie om iedereen connected te maken: “We won’t stop until everyone is connected”. Door de fusie met Tele2 hebben we een enorme stap gezet en laten we zien dat we niet alleen op de mobiele markt een belangrijke speler zijn, maar ook een toonaangevende speler aan het worden zijn op de vaste markt. Op de particuliere markt zijn we op dit moment één van de snelst groeiende bedrijven op het gebied van vast-mobiel en zetten ons meer in op de vaste telefonie en vast internet. In de zakelijke markt zien we een transformatie naar een aanpak vanuit de werkplek. We kunnen met ons uitgebreide portfolio de ondernemer op alle facetten van de dienstverlening goed ondersteunen. We hebben het doel om ondernemers te helpen, te adviseren en te begeleiden in de ideale invulling van de werkplek en ze mee te laten ontwikkelen in de modernste technologieën. Dit natuurlijk in het tempo dat past bij de ondernemer. Met T-Mobile Ondernemen willen wij ervoor zorgen dat je met jouw bedrijf altijd in controle bent en op de meest ideale manier met jouw klanten kunt communiceren. Goed klantcontact is voor ieder bedrijf heel belangrijk. Showroom in Stadion Galgenwaard Sinds de start van onze samenwerking in 2015 hebben we in Stadion Galgenwaard de Connected Lounge tot onze beschikking. In deze showroom ontvangen we onze zakelijke klanten en laten we ze kennismaken met alle mogelijkheden van een communicatieomgeving voor de werkplek. Het stadion is de perfecte setting. Het werkt heel goed voor ondernemers om even weg te zijn uit de dagelijkse realiteit en in een andere omgeving te zien hoe hun communicatieomgeving in de toekomst georganiseerd kan worden.’ Business Club ‘Als T-Mobile zijn we op alle events van FC Utrecht aanwezig om in contact te blijven met onze bestaande klanten, maar ook met potentiële klanten. Daar willen wij als organisatie aandacht aan blijven besteden, want door met elkaar in gesprek te gaan en te blijven, kun je beter inspelen op de echte behoeftes van de klant. Wij willen de Business Club leden dan ook expliciet uitnodigen om een kijkje te nemen in onze vernieuwde en uitgebreide Connected Lounge. We gaan daar graag met ze in gesprek om te kijken of wij ze kunnen helpen en begeleiden bij hun vraagstukken over de digitale transformatie en de ontwikkeling van de ideale werkplek. Daarnaast gaan we in gesprek met de verschillende partijen over het digitaliseren van bedrijfsprocessen. Verder gaan we de ondernemers nog meer begeleiden in hoe je onze standaard dienstverlening aan kunt vullen met de communicatie op je mobiele telefoon.’ T-Mobile en COVID-19 ‘In de afgelopen periode zijn we er met z’n allen achter gekomen hoe cruciaal communicatie is. Als T-Mobile is het belangrijk om dan met al onze platformen en netwerken Nederland verbonden te houden. Daar zullen we in de komende periode op blijven inzetten. Bedrijven gaan steeds meer nadenken over het “nieuwe normaal”. Ook onze organisatie heeft die transformatie doorgemaakt. Met die transformatie willen wij blijven helpen en dit doen we dan ook altijd samen met onze klanten. COVID-19 heeft veel losgemaakt in Nederland. Zo gebruiken we de maand juni normaal gesproken voor onze marketingcampagne. Ook wij merken dat een deel van onze zakelijke klanten hard getroffen is, daarom hebben we dit jaar een deel van ons marketingbudget gereserveerd voor onze eigen klanten. Die krijgen een eigen reclamecampagne. Zo kunnen zij hun klanten laten weten dat ze “back in business” zijn. Daar trekken we samen in op. Zo’n campagne gaan we ook uitrollen bij de Business Club van FC Utrecht. Echt een buitenkansje! Dit doen we, omdat we trots zijn op ons merk en het past bij de cultuur van onze organisatie. We zijn de nieuwe hoofdsponsor en innovatiepartner van FC Utrecht. Daar zijn we heel trots op en dit is pas het begin! T-Mobile en FC Utrecht, nu samen vanuit het hart!’ HOOFDSPONSOR

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=