FC Utrecht businessmagazine, juli 2020
10 FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2020/2021 We trekken samen op, met elkaar, met de supporters en met de omgeving. En dit is pas het begin!’ Raakvlakken Teekens: ‘Met FC Utrecht hebben we veel raakvlakken. Dit vind je terug in de ambitie en cultuur van beide organisaties. Bij FC Utrecht zie je de wens dat ze willen groeien vanuit de eigen kracht, maar wel met een houding van “Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg”. Dat prestatieve spreekt ons als T-Mobile heel erg aan. Wij hebben een passie om de allerbeste te willen zijn. Dit willen we bereiken door dichtbij onszelf te blijven en ons doel te bereiken door stapje-voor-stapje te bouwen aan het fundament. En als alles op z’n plek valt, dan komt het resultaat vanzelf. FC Utrecht en T-Mobile staan allebei midden in de samenleving. Vrijwel iedereen voelt zich aangetrokken tot het voetbal en daarmee bereik je dus een brede doelgroep. Telecommunicatie is ons ambacht en tegenwoordig ook één van de eerste T-Mobile wil de innovatiepartner van FC Utrecht zijn die de verbindende factor vormt tussen sport en technologie, om zo nog meer beleving van de sport in het stadion te brengen.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=