FC Utrecht Businessmagazine | januari 2020

FC UTRECHT VANUIT HET HART 9 READY TO EAT NIEUWE RUGSPONSOR FC UTRECHT G.H. Lukassen & Zn BV, uit Nieuwegein, is, met haar merk Ready to Eat per 23 augustus 2019 aan FC Utrecht als rugsponsor verbonden. De uiting van het familie- bedrijf prijkt sinds het thuisduel met VVV-Venlo op de shirts van de spelers van de Eredivisionist uit de Domstad. Met het vastleggen van Ready to Eat heeft FC Utrecht het collectief shirtsponsoren compleet. Op de Nike-tricots zijn ook de hoofdsponsor Zorg van de Zaak, rugsponsor én connectiviteitspartner T-Mobile en mouwsponsor DASSY professional workwear vertegen- woordigd. FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 NIEUWS PRIJSWINNAARS ONLY FOR MEN OP DE FOTO MET SELECTIE De selectie en technische staf van FC Utrecht gingen dinsdag 17 september op de foto in de nieuwe kostuums van Kle- dingpartner Only for Men. In hun mid- den stonden twee prijswinnaars van de actie ‘Win het FC Utrecht Clubkostuum’. Duizenden supporters en Business Club Leden van de FC namen deel aan deze winactie waar uiteindelijk Michel Kremer en Erwin van Laaren als winnaars uit de bus kwamen. HIKOKI GAAT VERDER ALS LID VAN FC UTRECHT BUSINESS HiKOKI, de Japanse firma met hoofdkantoor in Nieu- wegein, is na een succesvolle periode als shirtsponsor in het vorige seizoen, ook dit seizoen aan FC Utrecht verbonden. HiKOKI is skyboxhouder gebleven in Stadion Galgenwaard, nadat het als shirtsponsor de beoogde vergroting van naamsbekendheid realiseerde. HiKOKI is inmiddels volledig geïntegreerd binnen de club. Ook FC Utrecht trainer/coach John van den Brom gebruikt voor zijn klusprojectjes de HiKOKI Power Tools.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=