FC Utrecht Businessmagazine | januari 2020

Rabobank Utrecht en omstreken staat midden in de samenleving en zet zich dagelijks in om de omgeving sterker en leefbaarder te maken. Dit doet de Rabobank vanuit de coöperatieve gedachte en wil daarmee de missie ‘Growing a better world together’ gestalte geven. TEKST: VROUGJE FIKKE/ FOTOGRAFIE: FRANK ZILVER ACTIEF INVERSCHILLENDE LOUNGES Als eerste komt Patrick Eversen, accountmanager grootzakelijk, aan het woord. ‘Ik werk al 23 jaar voor de Rabobank. Sinds 2015 ben ik verantwoordelijk voor het grootzakelijke segment met daarbij de specialisatie commercieel vastgoed. Ik beheer de klantportefeuille van een groot aantal zakelijke klanten. Het gaat hier om klanten die bij ons grote financiële investeringen doen. Daarnaast ondersteun en adviseer ik klanten die actief zijn op het gebied van commercieel vastgoed. Ik kijk met deze klanten mee of er aanknopingspunten zijn. Als dat zo is dan werken we die uit en op basis van de uitkomsten komen we met een financieringsvoorstel.’ Alexander Smit, vermogensmanager, werkt al ruim 20 jaar bij de bank. ‘Vanuit mijn kennis en ervaring adviseer ik klanten over uiteenlopende aspecten. Je kunt hierbij denken aan financiële planning en vermogensplanning, maar ook aan hypotheken en beleggingen. De klanten waar ik voor werk zijn voornamelijk directeur-grootaandeelhouders. Zij komen met rendementsvraagstukken. Het is aan ons om op een zo verantwoord mogelijke manier een zo groot mogelijk rendement uit het vermogen te halen en daarbij de risico’s te beperken.’ De vaste gezichten Rabobank Utrecht en omstreken is al enkele seizoenen Partner van FC Utrecht. De vaste gezichten van de Rabobank stellen zich voor: FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 55 PARTNER RABOBANK UTRECHT EN OMSTREKEN

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=