FC Utrecht Businessmagazine | januari 2020

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 37 FC Utrecht staat midden in de maatschappij en kent veel mogelijkheden voor het zakelijk landschap. In het business netwerk ontbrak er eigenlijk één aspect, namelijk een concept voor jonge professionals en jonge ondernemers. FC Utrecht pakte dit op en is vorig seizoen gestart met de Young Business Club. Deze groep staat heel anders in het leven: jong, dynamisch en enthousiast. Ze zijn niet op zoek naar de traditionele businessclubs waar het alleen gaat om het netwerken. Nee, zij zoeken gelijke zielen die tegen dezelfde problemen aanlopen, in dezelfde fase met hun bedrijf zitten en daar met elkaar over durven én willen praten. TEKST: VROUGJE FIKKE/ FOTOGRAFIE: DYLANADELAAR, FRANK ZILVER DÉ PLEK VOOR JONGE ONDERNEMERS netwerk van FC Utrecht biedt ons de mogelijkheid om contact te leggen met nieuwe bedrijven. Toen ik in con- tact kwam met Joost Broerse, Com- mercieel Directeur van FC Utrecht, en hij mij vertelde over het nieuwe con- cept, de Young Business Club, was de keuze voor FC Utrecht snel gemaakt. Voor mij is het belangrijk om zaken op gelijk niveau te kunnen doen met mensen die dezelfde interesses delen en houden van sport en een stukje gezelligheid.’ Schimmel: ‘Het idee van de Young Business Club spreekt mij aan, niet zozeer om het commerciële aspect, maar veel meer om het gegeven dat er nu een plek is waar jonge onderne- mers samenkomen. De skybox van de Young Business Club is dé plek waar je praat over wat je bezighoudt en waar Twee jonge ondernemers, David Schimmel van De Jongens van HR, Gertjan van Swieten van TalentMapper en Michel Renssen, Sponsorship & Sales Manager van FC Utrecht, vertellen waarom de Young Business Club zo waardevol is. FC Utrecht Young Business Club Van Swieten: ‘Wij zijn TalentMapper, wij nemen voor onze klanten de re- cruitmentwerkzaamheden uit handen en zorgen in deze krappe arbeids- markt nog altijd voor nieuwe collega’s. Wij Versterken Sterke Merken . Het Michel Renssen van FC Utrecht (rechts) is trots dat hij in de praktijk ziet dat leden van de Young Business Club elkaar aanbevelen en dat er mooie samenwerkingen uit voort komen. YOUNG BUSINESS CLUB

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=