FC Utrecht Businessmagazine | januari 2020
FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 FC UTRECHT VANUIT HET HART 33 CONNECTIVITEITSPARTNERT-MOBILE Vanaf het seizoen 2019-2020 is overal in Stadion Galgenwaard de magenta ’T met puntjes’ te zien. Tele2 en T-Mobile hebben voor de zakelijke markt de handen ineen geslagen. Met T-Mobile Onder- nemen willen zij een sterk merk neerzetten in de zakelijke markt. Er is bewust gekozen voor ‘onder- nemen’ om daarmee aan te geven dat T-Mobile in de dienstverle- ning dicht bij de klant staat. TEKST: VROUGJE FIKKE/ FOTOGRAFIE: FRANK ZILVER In T-Mobile Ondernemen wordt de kracht van T-Mobile als mobiele telefonie-aanbieder gecombineerd met de kennis en kunde van Tele2 voor vaste verbindingen en internet. Door de bundeling van deze expertises is T-Mobile Ondernemen dé partner voor het leveren voor alle connectiviteitsoplossingen. Connected Lounge Op de vijfde verdieping van Stadion Galgenwaard heeft T-Mobile een skybox, de Connected Lounge. Deze ruimte wordt gebruikt voor demo’s en inspiratiesessies. Jurgen Welbergen, senior business consultant, is de ‘baas’ over deze ruimte. Met zijn 30 jaar ervaring weet hij als geen ander wat telefonische bereikbaarheid inhoudt en vooral wat dat je als ondernemer kan brengen. Welbergen: ‘Wij benutten onze skybox optimaal. Voor FC Utrecht zijn wij een voorbeeld. Als er hier een rondleiding is, dan komen ze vaak even bij ons kijken en dan doen we ons verhaal. Op de wedstrijddagen ontvangen wij hier vanzelfsprekend onze gasten. Doordeweeks is dit is mijn werkplek. We zitten hier in Utrecht, in het hart van Nederland. Stadion Galgenwaard is een inspirerende omgeving met alle faciliteiten die je maar wenst. Hoe gaaf is het om onze relaties en klanten in zo’n omgeving kennis te laten maken met ons bedrijf.’ Bereikbaarheid Welbergen: ‘Veel bedrijven zien de telefoon als een aanhangwagentje van hun bedrijf. De telefooncentrale zien ze als ballast en telefonische bereikbaarheid is bijzaak. Onze maatschappij is veranderd. We leven in een 24-uurseconomie en connectiviteit wordt als vanzelfsprekend ervaren. Al snel wordt gedacht dat alles via het internet gaat. Niets is minder waar. Bij bedrijven draait het om bereikbaarheid. Klanten pakken nog vaak de telefoon om iets te regelen en verwachten dat je ze direct te woord staat. Veel ondernemers realiseren zich eigenlijk te weinig hoeveel telefoontjes je per dag krijgt. Als je dan niet bereikbaar bent, dan heb je de boot gemist en kan het je maar zo een klant kosten.’ Inspiratiesessies ‘In onze Connected Lounge laat ik bedrijven en relaties zien hoe ze Doordeweeks is de T-Mobile Connected Lounge de werkplek van Jurgen Welbergen: ‘Hoe gaaf is het om relaties en klanten in zo’n inspirerende omgeving als Stadion Galgenwaard kennis te laten maken met T-Mobile.’ MET T-MOBILE ONDERNEMEN BEN JE ALLES DE BAAS!
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=