FC Utrecht Businessmagazine | januari 2020

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2019/2020 28 IN GESPREKMET FACILITY Rob Hakvoort, commercieel directeur Facility, was in zijn jonge jaren motorcoureur en mag zich tweevoudig Nederlands kampioen noemen. lijk van de sport gerelateerde facili- teiten. Op dinsdagmiddag om 16.00 uur gaan ze bijvoorbeeld met elkaar samen sporten onder leiding van een personal trainer . Ik ben hartstikke blij met deze aanwinst uit Amers- foort. Deze jongens vormen de nieuwe generatie voor FC Utrecht. Ze brengen nieuw bloed binnen de club. Hakvoort: De samenwerking tot nu toe is heel goed bevallen. We zijn gevallen voor de commerciële kalender van FC Utrecht en de laagdrempelige manier waarop mannen als Gert en Rene de Business Club Leden met elkaar verbinden. Het is geweldig dat wij een skybox in Stadion Galgenwaard hebben en daar samen met onze relaties én medewerkers mooie momenten beleven. Natuurlijk gaat het er uiteindelijk ook om dat we een nieuw netwerk aanboren en business scoren. We merken dat mensen écht bereid zijn om met elkaar in gesprek te gaan en elkaar te helpen. Voor ons is dat heel belangrijk. FC Utrecht is sterk in verbinden en daar zie je mooie samenwerkingen uit ontstaan. Kluijtmans: FC Utrecht is daar onderscheidend in. Er is altijd wel iemand die je aan de hand neemt en je voorstelt aan andere partijen. Desnoods ga je in een andere skybox kijken of daar een leuke partij is waarmee je in contact kunt of wilt komen. FC Utrecht zorgt voor een warme introductie bij welke partij dan ook. En dat vertellen we ook door aan onze relaties. 3. Waar liggen de raakvlakken tussen Facility en FC Utrecht? Kluijtmans: De cultuur van FC Utrecht is goed met de onze te vergelijken. De wil om te winnen staat centraal en dat gaat alleen als het team goed op elkaar ingespeeld is. De juiste speler op de juiste plek! Hoewel we enkele internationale en gerenommeerde organisaties van dienst zijn, richt Facility zich commercieel graag op MKB en MKB-plusorganisaties in de regio, net zoals FC Utrecht. Daar passen wij gewoon heel goed bij. We hebben dezelfde cultuur en we spreken dezelfde taal. Dat creëert een level playing field . Ook het sociaal-maatschappelijke component vinden wij heel belang- rijk. Wij hechten veel waarde aan goed werkgeverschap en dat willen we ook

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=