FC Utrecht Businessmagazine juli 2018

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2017/2018 FC UTRECHT VANUIT HET HART 7 NIEUWS HIKOKI NIEUWE SHIRT- SPONSOR FC UTRECHT Hitachi Power Tools wordt de nieuwe shirtsponsor van FC Utrecht. Het Japanse bedrijf van elektrische gereedschappen, waarvan het verkoopkantoor, de showroom en magazijnen in Nieuwegein zijn gevestigd, heeft zich voor minimaal één seizoen aan de Utrechtse Eredivisionist verbonden. HiKOKI komt met haar logo op de rug van het FC Utrecht-shirt. Per 1 oktober ondergaat het bedrijf een naamswijziging en gaat het verder als HiKOKI. Lees meer over dit partnership op pagina 51. VIERJARIG PARTNERSHIP FC UTRECHT, HENRI & HERMAN EN ARVAL FC Utrecht, Henri & Herman en Arval hebben hun samenwerking voor de komende vier jaren bevestigd. Het nieuwe langdurige partnership houdt onder meer in dat de spelers, trainers en medewerkers van FC Utrecht gaan rijden in Henri & Herman Opels die worden geleased bij Arval. Lees hier meer over op pagina 12. FCUTRECHTEN LAGARDÈRE SPORTS SLAANNIEUWEWEG IN FC Utrecht en Lagardère Sports Nether- lands zijn een nieuwe samenwerking overeengekomen. FC Utrecht neemt het lokale sales team van Lagardère in Utrecht per direct over, het betreft een team van zes personen. De sterke lokale verbinding van FC Utrecht krijgt hierdoor een extra impuls omdat de club daar nu volledig de regie over krijgt. Lagardère Sports gaat zich per direct uitsluitend focussen op (digitale) proposities voor nieuwe nationale accounts van FC Utrecht. Met dit nieuwe sales part- nership, dat in juni 2018 begint, zullen FC Utrecht en Europa’s meest toonaangevende NIEUWS sportmarketingbureau samen de ambiti- euze groeidoelstellingen van de Utrechtse eredivisieclub nastreven door het beste van hun beide werelden te combineren. GROEIT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=