FC Utrecht Businessmagazine juli 2018

wat toegeschoven. Daarom is dit voor ons een mooie gelegenheid om ook een re- latie eens extra in het zonnetje te zetten als blijk van waardering. Zo investeer je in relaties en ga je een goede verbintenis met partijen aan.” Netwerken “Voor ons staat het netwerken niet op de eerste plaats, maar ik denk zeker dat er voor Businessclubleden mogelijkheden liggen. Er zijn voldoende mogelijkheden om te adverteren in de diverse bladen om mogelijke klanten te bereiken. Daarnaast worden er ook andere activiteiten door de Businessclub georganiseerd. Voor ons is dat primair nooit de insteek geweest. Wij gaan naar FC Utrecht voor het dagje uit en voor het voetbal! Lid zijn van de Businessclub van FC Utrecht kan serieus toegevoegde waarde hebben. Voor het relatiebeheer van je bedrijf is de Business- club een uitkomst. Ook als je de zaken commercieel een beetje goed aanpakt, kun je veel hebben aan deze Business- club.” Hoogtepunt “Voor ons was het bezoek aan de KN- VB-bekerfinale in Rotterdam wel het hoogtepunt. FC Utrecht had voor de Businessclubleden bussen geregeld. Zoals altijd was alles tot in de details goed ge- regeld. Als er een leuke wedstrijd is, zoals de wedstrijd in de play-off tegen Vitesse, dan gaan we daar zeker naartoe. Meestal proberen we dan via FC Utrecht nog wel wat extra kaarten te regelen.” Down to earth mentaliteit “Onze bedrijven passen goed bij elkaar. Je mag een voetbalclub inmiddels wel een bedrijf noemen. Er komt meer bij kijken dan alleen voetbal. FC Utrecht is een voetbalvereniging voor gewone mensen en ons bedrijf is dat ook. In ons bedrijf steekt iedereen de handen uit de mouwen. Als er problemen zijn op de werkvloer, dan trekt de manager even gemakkelijk z’n werkkloffie aan en gaat ook sorteren in de loods. Dat is hier de standaard. We hebben een platte orga- nisatie. Als Parts Express zijn we sterk in het organiseren. We proberen met onze planning de klanten zo goed en snel mo- gelijk te bereiken. FC Utrecht heeft onder Van Seumeren een omslag gemaakt en dit zie je in alle aspecten terug. Iedereen bij FC Utrecht staat met de beide benen op de grond. Dit zie je ook bij de suppor- ters en de spelers. Willen wij als bedrijf, maar dat geldt ook voor FC Utrecht, de concurrenten voor blijven, dan moeten we anticiperen en inspelen op de veranderingen. Op het veld moeten de spelers anticiperen en wij moeten dat ook in de logistieke dienstver- lening. Doe je dat niet, dan mis je de bal! De Businessclub van FC Utrecht geeft ons de mogelijkheid om werknemers, klanten en leveranciers te trakteren op een mooi dagje uit, goed verzorgd. Een knap staaltje werk!” FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2017/2018 FC UTRECHT VANUIT HET HART 57 PARTS EXPRESS

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=