FC Utrecht Businessmagazine juli 2018
FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2017/2018 FC UTRECHT VANUIT HET HART 53 HiKOKI daardoor snel ter plekke. Dat is de kracht van ons merk. Door de naamswijziging verandert er niets, de continuïteit voor de eindgebruiker blijft gewoon gewaarborgd.” Shirtsponsor van FC Utrecht Voor Hitachi Power Tools, nu HiKOKI, is het de eerste keer dat een dergelijke manier van sponsoring aangegaan wordt. Gert Lamberts heeft een goed gevoel bij deze samenwerking met FC Utrecht. “Buiten het feit dat ons kantoor in de regio Utrecht staat, is FC Utrecht de trots van de regio. Wat ons verder aanspreekt, is het no-nonsense karakter van de club. FC Utrecht is een gerenommeerde club, doen goed mee op voetbalgebied en is daarnaast een sympathieke en echte familieclub. HiKOKI is in wezen ook een no-nonsense bedrijf. Wij geven aan onze producten eerlijke eigenschappen mee en bieden producten aan die voldoen aan de hoogste kwaliteit. De door FC Utrecht in het stadion geboden faciliteiten zijn helemaal top. Met het sponsorschap kunnen we naamsbekendheid genereren en HiKOKI als merknaam introduceren. Hitachi Power Tools is een sterke naam. HiKOKI zegt in principe niemand nog iets. Daar willen we verandering in brengen en dat kan met de mogelijkheden die FC Utrecht ons biedt. We staan op interviewbackdrops, op de dug-out en we hebben veldboarding in het stadion. Ook de wekelijkse publiciteit rondom de wedstrijden kan aan onze naamsbekendheid en groeiambities bijdragen. Bij FC Utrecht vinden wij de ideale doelgroep, zowel in het stadion als in de huiskamers. Met het filmpje waarin FC Utrechtspelers aan de slag gaan met onze machines scoren we op de socialmediakanalen hoog. Op deze manier willen wij onze merknaam nog verder uitdragen. We vinden onze ambassadeurs in alle geledingen. Zo hebben we zelfs een fanatieke Japanse supporter die door zijn clubliefde een grote fan van FC Utrecht is. Hij was zo enthousiast over het feit dat HiKOKI sponsor van FC Utrecht was, dat hij dit nieuws in Japan verspreidde. Aan hem hebben wij een goede communitybouwer, niet alleen voor ons, maar ook voor FC Utrecht.” Promotie “Het komende seizoen zal in het teken staan van het uitdragen van onze nieuwe naam, niet alleen onder de leden van de Business Club en de achterban van FC Utrecht, maar ook op nationaal en internationaal niveau. Met deze naamsverandering komt er veel werk op ons af. Voorheen werkte ieder land op z’n eigen manier onder de Hitachi- vlag. Dat wordt nu anders, alles wordt nu strakker georganiseerd, ook qua marketing en PR. Deze omslag geeft nieuwe energie, werkt heel stimulerend en motiverend. Het werkt versterkend op ons groene gevoel en dat zit bij iedereen in onze organisatie in het hart. Wij zijn allemaal trots op ons merk! Hitachi Power Tools staat voor kwaliteit en bij HiKOKI blijft dat zo. Dit zie je terug in ons logo. Onze groen-witte stijl heeft een frisse uitstraling. Door onze nieuwe manier van presenteren kunnen we met onze producten krachtig naar buiten treden op nationaal en Europees niveau. Wij zijn trots op onze producten en willen dat nogmaals benadrukken. Er verandert niets, behalve de naam! Met de naamswijziging willen wij werken aan onze groeiambitie en de wens om wereldwijd marktleider te worden in elektrische gereedschappen. Daarmee willen wij de erfenis en expertise, opgebouwd in het 70-jarige bestaan van Hitachi Power Tools, uitdragen in kwaliteit en in hoogstaande producten.”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=