FC Utrecht Businessmagazine juli 2018

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2017/2018 52 PAGINARUBRIEK Het geconstateerde probleem wordt dan weer teruggekoppeld naar onze engineers in Japan. Zo is er dus een duidelijke wisselwerking tussen de markt, de eindgebruiker en onze engineers. De feeling met de markt is heel belangrijk voor ons. Machines worden geproduceerd op basis van de behoefte van de eindgebruiker. Ook onze dealers vormen een belangrijke schakel in het proces. Zij staan immers tussen de eindgebruiker en de serviceafdeling in. Dit hele proces werkt als een goede geoliede machine. Waar wij verder in uitblinken, is het voorraadbeheer van de onderdelen en accessoires. Die zijn voor 99% altijd leverbaar, gewoon uit ons magazijn in Nieuwegein en daarop in. Als de gebruiker de machine bij één van onze dealers inlevert en onze dealer stuurt het apparaat diezelfde dag op, dan kunnen we garanderen dat de machine in drie dagen uit en thuis is én misschien wel net zo belangrijk: dit tegen een redelijk tarief. Kortom: onze producten zijn het waard om gerepareerd te worden en daarmee zijn we dan ook weer duurzaam bezig. We verspillen op die manier geen grondstoffen en materialen. Daarnaast maken we gebruik van een groep salespromotors. Heeft een eindgebruiker een probleem, dan gaan zij naar die eindgebruiker toe en kijken hoe het probleem opgelost kan worden. vaties waarmee wij ons onderscheiden van onze concurrenten.” Kwaliteit “Bij HiKOKI maken we uitsluitend kwaliteitsproducten. De kwaliteitsnorm ligt heel hoog. Ook onze afdeling aftersales voldoet aan deze hoge standaard en is helemaal gebaseerd op de behoefte van de professionele eindgebruiker. Een voorbeeld: Een vakman staat in de bouw en is bezig met een klus. Op een moment gaat zijn machine kapot. Er moet eigenlijk direct een nieuw apparaat komen of het moet zo snel mogelijk gerepareerd worden. Wij spelen

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=