FC Utrecht Businessmagazine juli 2018

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2017/2018 FC UTRECHT VANUIT HET HART 49 binnenhalen, maar ook iets voor hen kunnen betekenen. We hebben ooit eens een groep van 14 moeilijk opvoedbare kinderen in het stadion begeleid. Acht daarvan zijn supporter van FC Utrecht geworden. Als je het dan over een maatschappelijke rol hebt, dan is dat een supermooi voorbeeld. Die maatschappelijke drijfveer zien we eigenlijk in heel Nederland. Als je maatschappelijk niets doet, dan tel je eigenlijk niet meer mee. Het is dus vanzelfsprekend dat FC Utrecht daarop inspeelt en dat bedrijven zich hierdoor met FC Utrecht gaan verbinden. Gert: Hier sluit ik me helemaal bij aan Mark van der Maarel won de David di Tommaso-award, was hij ook jullie speler van het seizoen? Paul: Mark van der Maarel is natuurlijk wel een echte cultheld, de verwoording van FC Utrecht. Die jongen werkt hard, geeft nooit commentaar en is in alles positief. Als je die jongen iets vraagt, dan staat hij altijd voor je klaar. Gert: Mark van der Maarel, Willem Janssen en Sander van de Streek vond ik wel de meest uitspringende spelers. Ik vind Mark van der Maarel een geweldige jongen, ‘El positivo’. Wat verwachten jullie van FC Utrecht in het seizoen 2018-2019? Paul: Ik hoop dat we zo door kunnen gaan op de manier zoals we nu bezig zijn. Als één grote familie met z’n allen aan onze idealen werken. Nog meer MKB-bedrijven binnenhalen en het stadion nog iets voller. Dan is wat ons betreft onze missie geslaagd. Als we op sportief gebied kijken, dan hebben we nog wel wat te wensen: de beker. Gert: Voor mij in de eerste plaats de beker, daarna blijven strijden om de Top-5 en het winnen van de play-offs. Verder wil ik nog eens benadrukken dat het geweldig is om samen te werken met mensen, zoals Paul Pessel, Rob Braaksma en René Vermeend. Het zijn fantastische jongens voor de club! TIENVRAGENAAN... Uitreiking David di Tommaso-award

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=