FC Utrecht Businessmagazine juli 2018

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2017/2018 38 in de ogen kunnen kijken om er een bepaald gevoel bij te krijgen. Dan pas ben je in staat om de juiste koppeling te maken tussen uitzendkracht en bedrijf. Onze filosofie: ‘Iedereen is welkom voor een bak koffie en dan kunnen we kijken wat wij voor je kunnen betekenen’. Op dit moment lopen er nog wat minder mensen binnen. Mijn streven is om een open plek te bieden, die makkelijk toegankelijk is en dat wij heel benaderbaar zijn. te zetten. Dit heeft te maken met de capaciteiten van de mensen enerzijds, anderzijds moet iemand passen bij de bedrijfscultuur. Deze juiste match ma- ken, doe je deels op intuïtie en gevoel, maar voor een groot deel op ervaring. Uitzenden is een vak apart. Mensen- kennis en een brede ervaring van de verschillende branches is een must. Uitzenden is mensenwerk. Daarom is belangrijk dat wij de mensen persoonlijk spreken. Je moet iemand trainer zoeken naar de ideale mix. Bij een uitzendbureau werkt dat in princi- pe hetzelfde. Iedereen hier in het team heeft een eigen rol die moet leiden tot een bepaalde synergie om succesvol te zijn. Ik ben een soort speler-coach in het geheel. Als uitzendbureau krijg je een vraag en die moet je zo goed mogelijk in proberen te vullen. Soms gaat het gemakkelijk, soms ook niet. Het is lastiger voor een uitzendbureau dan voorheen om de juiste mensen te vinden en ze op de goede plek weg

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=