FC Utrecht Businessmagazine juli 2018

FC UTRECHT BUSINESSMAGAZINE SEIZOEN 2017/2018 26 PAGINARUBRIEK ZORG VAN DE ZAAK EN FC UTRECHT; EEN DUURZAAM HUWELIJK ‘HETWELZIJN VAN DE CLUB EN DE SUPPORTERS GAAT ONS ECHT AAN HET HART’ De relatie die Zorg van de Zaak en FC Utrecht in de zomer van 2015 aangingen, begint zich steeds meer te ontwikkelen als duurzaam huwelijk. De verbintenis bevalt beide partners voortreffelijk en er zijn afgelopen jaren dan ook veel concrete resultaten geboekt. Voor de komende periode staan eveneens heel wat plannen op stapel. Zorg van de Zaak heeft zich daarom met overtuiging voor nog eens drie jaar als hoofdsponsor aan de club verbonden. TEKST: HARRYVAN DAM / FOTOGRAFIE: FRANK ZILVER Marius Touwen, oprichter en grootaandeelhouder van Zorg van de Zaak, zei het al een half jaar nadat hij met zijn bedrijf hoofdsponsor van FC Utrecht was geworden. “Ik ben enorm enthousiast geworden over de samenwerking”, liet Touwen in januari 2016 optekenen. Belangrijke ambitie destijds was om voor het bedrijvennetwerk op het gebied van

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=